Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:14:58 GMT

اعزام ۴۴ نفر زائر اولی به کربلای معلی 

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۱۹۹۳

اعزام ۴۴ نفر زائر اولی به کربلای معلی 

جمشید خاوری، گفت: به لطف خداوند زمینه اعزام ۴۴ نفر زائر اولی فراهم شده است که ظرف چند روز آینده به این سفر معنوی اعزام می شوند.

« جمشید خاوری »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون معین شهید مهدی شاه آبادی رودبار جنوب که متشکل از ۱۶ کانون فرهنگی هنری روستایی از چند ماه قبل در حال فراهم کردن زمینه اعزام تعدادی از زائر اولی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کانون معین شهید مهدی شاه آبادی رودبار جنوب، افزود: در رودبار جنوب مردمان آبرومند زیادی هستند که آرزوی زیارت امام حسین علیه را دارند اما به دلیل نداشتن توان مالی، تاکنون نتوانسته اند به زیارت سیدالشهدا علیه السلام مشرف شوند بنابراین تصمیم گرفتیم با جمع آوری کمک های مردمی، قدمی در جهت محقق شدن آرزوی تعدادی از این مردم برداریم.

وی، ادامه داد: به لطف خداوند زمینه اعزام ۴۴ نفر زائر اولی فراهم شده است که ظرف چند روز آینده به این سفر معنوی اعزام می شوند.
خاوری، اظهار داشت: در روز اربعین حسینی، با حضور مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری روستایی زیر مجموعه کانون معین شهید مهدی شاه آبادی رودبار جنوب، گردهم می آیند و در سوگ سالار شهیدان به اقامه عزا می پردازند.
مدبر کانون معین شهید مهدی شاه آبادی، اضافه کرد: به همت این کانون ها و با جمع آوری کمک های مردمی در روز اربعین حسینی، ایستگاه صلواتی راه اندازی می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بیرجند اصفهان خراسان جنوبي اعزام زائر اولی اربعین حسینی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با یادآوری اینکه زیرگذر جنوب بزرگراه شهید چمران در سطح منفی یک از عرض این بزرگراه عبور می‌کند، یادآور شد: عملیات احداث سقف این مسیر زیرزمینی با توجه به حجم بالای ترافیک، باید متعاقب ۳ مرحله انحراف ترافیک اجرا شود.

وی با بیان اینکه اجرای بخش غربی سقف زیرگذر در زمستان سال گذشته به اتمام رسید، افزود: بلافاصله پس از اعمال انحراف ترافیک و آزادسازی فضا، حفاری شمع‌های بخش میانی آغاز شده است؛ برای اجرای این بخش از سقف زیرگذر ۱۳ حلقه شمع در نظر گرفته شده که هم اکنون حفاری این شمع‌ها ادامه دارد.

به گفته صداقتی ۱۲ حلقه شمع از ۳۰ حلقه شمع در نظرگرفته شده برای احداث شیبراهه غربی زیرگذر اجرا شده و ادامه عملیات اجرایی منوط به رفع موانع و معارضات موجود است. در شیبراهه شرقی نیز اجرای شمع‌ها در حال پیگیری بوده و تاکنون از ۶۵ حلقه شمع ۱۸ حلقه اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تلاش مجریان پروژه بر اتمام عملیات احداث سقف زیرگذر تا پایان تابستان امسال متمرکز شده است، ابراز امیدواری کرد که زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران طی سال جاری تحویل شهروندان شود.

گفتنی است، پروژه احداث زیرگذر دوربرگردان جنوب بزرگراه شهید چمران در مجاورت بوستان گفتگو، علاوه بر حذف دوربرگردان همسطح و ناایمن موجود و جایگزینی آن با دوربرگردان غیرهمسطح، دسترسی به کوی نصر را از شرق بزرگراه جلال آل احمد و جنوب بزرگراه شهید چمران تسهیل می‌کند.

کد خبر 6092695

دیگر خبرها

  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳