Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:39:44 GMT

آتش سوزی در کارخانه رنگ‌سازی در جاده مخصوص

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۳۵۸۵

آتش سوزی در کارخانه رنگ‌سازی در جاده مخصوص

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ١٨:٠۶ دقیقه امروز وقوع حریق در کارخانه تولید و نگهداری رنگ و محصولات شیمیایی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کارخانه در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج به سمت تهران واقع شده است گفت: در حال حاضر چهار ایستگاه آتش‌نشانی به منظور اطفاء حریق در محل حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل حادثه انبار این کارخانه به وسعت بیش از ۴٠٠ متر مربع بود که در آن بشکه رزین، تینر و الکل نگه داری می‌شد، همین موضوع باعث شده بود که تینر به سطح کارخانه و بخشی از جوی کنار جاده سرایت کرده و آتش گسترده‌تر شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: همین موضوع موجب شد تا آتش نشانان به سرعت از چند طرف اطفا حریق را انجام دهند و از گسترش آتش جلوگیری کنند. هم اکنون نیز حریق خاموش شده و آتش نشانان در حال لکه گیری محل هستند. ضمن اینکه به یک دستگاه لیفتراک که در محل آتش سوزی قرار داشت نیز خساراتی وارد شده است.

به گفته وی این حادثه خسارت جانی نداشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر آتش سوزی کارخانه رنگ سازی جاده مخصوص چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد