Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد حسین سپهر گفت: امروز دشمن در حالی ما را به خشونت طلبی و نظامی گری متهم می کند که از منظر مقام معظم رهبری سپاه و بسیج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پایه در فعالیت ها حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز بسیج با توجه به گستردگی و نقشی که در سازندگی دارد در 22 قشر نسبت به سازماندهی متخصصین مختلف برای عرصه خدمت گذاری، سازندگی و محرومیت زدایی در کشور به دولت کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار محمد حسین سپهر افزود: بسیج با روحیه انقلابی و جهادی و کار و تلاش بدون منت با حضور متخصصین در کمک به حل مشکلات و برطرف کردن موانع در سطح کشور در حال تلاش است و با پشتیبانی فضای مجازی بسیج و رسانه قادریم ضمن تبلیغ فعالیت های انجام شده، امید و نشاط را در بین مردم افزایش دهیم. 

  وی با اشاره به اینکه بسیج عرصه خدمت رسانی افرادی است که روحیه جهادی داشته و تمایل به کار انقلابی دارند، اظهار داشت: انتظار داریم مسئولین عرصه های خدمت رسانی را برای گروه های جهادی سازمان بسیج فراهم کنند.    حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده گشایی دشمن علیه سپاه است   سردار سپهر در واکنش به اقدام اینستاگرام در راستای حذف پست های سپاه در این شبکه اجتماعی و حذف حضور رئیس سازمان مستضعفین بدون محافظ در بین مردم به بهانه خشونت طلبی، تصریح کرد: فرماندهان سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل این دو نهاد با روحیه ای مردمی، حضور در بین مردم بدون تشریفات زندگی کرده و همواره به عموم خدمت کرده اند.    وی ادامه داد: امروز دشمن در حالی ما را به خشونت طلبی و نظامی گری متهم می کند که از منظر مقام معظم رهبری سپاه و بسیج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پایه در فعالیت ها حضور دارند، بسیج حزب، مادر انقلاب و بزرگترین نهاد مردمی است که فرماندهان آن نیز از بطن مردم خواهند بود در نتیجه یقینا دشمن دست از شیطنت، یاوه گویی بدخواهی برنخواهد داشت.    جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما موظف به خدمت رسانی هستیم و مردمی بودن از افتخارات ما است در نتیجه امیدواریم دولت از سعی و تلاش ما حمایت کند و نخبگان فضای مجازی و رسانه ای در مقابل رفتارهای شیطنت آمیز دشمنان اقدامات متناسبی در ارائه چهره واقعی گروه های جهادی و خدمت گذاری بسیج انجام دهند.     سردار سپهر درباره بی پاسخ گذاشتن نامه نگاری های سازمان بسیج برای استفاده از گروه های جهادی توسط دولت، افزود: ما توقع داریم رئیس جمهور، هیات دولت و مدیران دستگاه ها به ظرفیت های خوب بسیج توجه کرده و از نیروهای مردمی که در قالب 12 هزار گروه جهادی متخصص، مجرب و دانشگاهی صاحب تجربه فعالیت دارند برای آبادانی کشور استفاده کند.    دولت به جای نگاهِ موازی کاری به بسیج، آن را پشتیبان نظام بداند   وی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی بسیج موازی کاری نبوده و در راستای تقویت دولت خواهد بود، اظهار داشت: امیدواریم بار دیگر ریاست جمهوری که درخواست مقاومت و ایستادگی در برابر بدخواهان و استکبار دارد از ظرفیت بسیج به عنوان  بزرگترین نهاد مردمی که قادر است این پیام آقای روحانی را محقق و عملیاتی کند استفاده کند.   

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: علی رغم توصیه های مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت های بسیج توسط دستگاه ها امیدواریم ریاست جمهور بار دیگر به ظرفیت های بسیج توجه کنند و ما را یاور و بزرگترین پشتیبان نظام بدانند تا خلاء ها و کاستی ها در جبهه مقاومت و ایستادگی توسط جهادگران در برابر دشمنان پر شود.   
 
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.

ابوطالب شفقت هشتم اردیبهشت ماه در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان می‌توانند نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است