Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:44:09 GMT

۲۴۲ کیلو تریاک در نجف آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۵۰۵۷

۲۴۲ کیلو تریاک در نجف آباد کشف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" از کشف ۲۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که توسط یک سواری پژو پارس سرقتی حمل می‌شد خبر داد. تاریخ انتشار: 08:56 - 16 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۵۴۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" گفت:  ۲۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که توسط یک سواری پژو پارس سرقتی حمل می‌شد،کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نجف آباد" مطلع شدند سوداگران مرگ قصد دارند محموله‌ای را از شهرستان نجف آباد به استان تهران انتقال دهند که وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه ۲ سواری پژو پارس که یکی از آن‌ها راه پاکن و دیگر حامل محموله بود شناسایی و در داخل شهرستان نجف آباد توقیف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: یکی از خودرو‌ها حامل ۲۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک بود که در استعلام‌های به عمل آمده مشخص شد این خودرو مسروقه است و با پلاک جعلی تردد می‌کرد.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه اظهار داشت: برای متهمان پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تاکید کرد: نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور با ابر آسیب مواد مخدر مبارزه می‌کند و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک پلیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان در سفر یک روزه خود به شهرستان رودبار و بازدید از سد دیورش این شهرستان گفت: برای ساخت این سد با ۷۶ درصد پیشرفت ساخت، تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۷۰۰ میلیاردتومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه سد دیورش ظرفیت ذخیره ۳ میلیون مترمکعب آب دارد، افزود: با تکمیل ساخت سد دیورش، آب آشامیدنی ۵ شهر و ۲۸ روستای اطراف با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان رودبار تامین خواهد شد.

همچنین استاندار در جمع نمازگزاران نماز جمعه رستم آباد گفت: برنامه سرمایه گذاری به میزان صد همت در گیلان آغاز شده که رودبار هم در این برنامه سهم دارد.

دکتر اسدالله عباسی خطاب به مردم رستم آباد گفت: در توزیع عادلانه منابع جزء هفت استان کشوریم و میزان تحقق ۱۰۸ درصدی اشتغال را داشته ایم.

وی با بیان اینکه زیتون رودبار را در روسیه شناساندیم و قرارداد‌هایی برای صادرات این محصول بسته شد، اضافه کرد: در تلاشیم شبکه‌های توزیع آب رودبار و رستم آباد با تامین اعتبار نوسازی شود.

استاندارگیلان با اشاره به اختصاص اعتبار به آسفالت کوچه‌های خاکی رستم آباد، گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم پیگیری کند تا تغییراتی در شکل هندسی این شهر ایجاد گردد.

امام جمعه رستم آباد هم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: رستم آباد علاوه بر مشکل آب آشامیدنی و فرسودگی شبکه آبرسانی شهری، مشکل خاکی بودن کوچه‌ها را هم دارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی امین در ادامه با بیان اینکه رستم آباد تحمل تردد خودرو‌های ترانزیتی گیلان را ندارد، افزایش تعداد نمایندگان رودبار با توجه به وجود ۷ شهر در این شهرستان و همچنین ارتقاء رستم آباد به بخش را خواستار شد.

استاندار در بدو ورود به رستم آباد، به مقام شامخ شهید گمنام این شهر ادای احترام کرد و با خانواده معظم شهید برهانی هم دیدار کرد.

شهید نبی اله برهانی متولد سال ۱۳۴۵، در سال ۱۳۶۵ در تنگه ابوغریب به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد