Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:50:39 GMT

۱۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۵۲۱۳

۱۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت و بازرسی از بازار به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان نظارت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی گزارشات و شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند و یا به ستاد خبری معاونت نظارت و بازرسی این سازمان  و شهرستان‌های تابعه مراجعه تا در اسرع وقت به گزارشات آنها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی از انجام ۳۴ هزار و ۹۸۱ مورد بازرسی از اصناف استان بوشهر طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در این راستا هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۸ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت هزار و ۴۵۴ فقره  گشت‌های مشرک بازرسی با حضور دستگاه‌های نظارتی مربوطه صورت گرفته که منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست امسال تعداد دو هزار و ۸۱۲ بازرسی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۷۵ صورت‌جلسه با همکاری مامورین نیروی انتظامی به ارزش تقریبی  ۵۹۱ میلیون ریال تکمیل و کالای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل شده است.

کد خبر 4740316

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر سید حسین حسینی بوشهر اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان قزوین گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد