Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-​نماینده تهران در مجلس با تاکید بر شکست آمریکا در سیاست فشار حداکثری علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی هم‌اکنون در موضع برتر قرار داشته و مردم اگر به مقاومت خود ادامه دهند قطعاً این دوره را با پیروزی به پایان خواهیم رساند.

علی مطهری نماینده تهران در مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو یی، درباره شکست آمریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی گفت: هدف آمریکایی‌ها از فشار حداکثری علیه تهران آن بود تا اقتصاد جمهوری اسلامی دچار فروپاشی شود ضمن اینکه آنها بنا داشتند تا مردم را از نظام ناراضی کرده و شورش کنند که به هیچکدام از این 2 هدف نرسیدند لذا فشار حداکثری با شکست مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط منطقه نسبت به چند سال قبل تغییر کرده است و عربستان و امارات که امیدوار به حمله نظامی آمریکا به ایران بودند از این کار ناامید شدند. 
مطهری خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه می‌دانند که باید با ایران کنار بیایند.
وی افزود: پیروزی‌های نظامی در منطقه از سوی محور مقاومت هم تأثیرگذار بوده به طوری که انصارالله یمن دستاوردهای خوبی داشته است. 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی خاطرنشان کرد:‌ این اقدامات آثار خوبی در پی داشته است.

مطهری گفت: دیپلماسی فعال  دولت جمهوری اسلامی ایران در دنیا در شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران موثر بوده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در موضع برتر قرار داشته و مردم اگر به مقاومت خود ادامه دهند قطعاً این دوره را با پیروزی به پایان خواهیم رساند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • مهار ایران توسط چین؛ چالش‌هایی برای اهرم فشار آمریکا
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است