Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، اکران فیلم سینمایی «هزارتو» با نام قبلی «لابیرنت ساخته امیرحسین ترابی از ۲۴ مهرماه در گروه سینمایی زندگی آغاز خواهد شد.

در آستانه اکران «هزارتو» پوستر رسمی فیلم با طرحی از امیر صداقتی رونمایی شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «زندگی یه هزارتووی پیچیده است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی!»

شهاب حسینی، ساره بیات، غزال نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هزارتو» از تولیدات ایران نوین فیلم است و سپهر سیفی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

همچنین پخش «هزارتو» بر عهده خانه فیلم است.

کد خبر 4740293 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: شهاب حسینی ساره بیات پژمان جمشیدی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان سینمایی خانه هنرمندان ایران انیمیشن شبکه سه سیما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بازیگر تئاتر جشنواره فیلم فردا سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش

مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا در بازی این تیم با گامبا اوزاکا که در جریان است، توانست گل اول تیمش را با یک ضربه زیبا و تماشایی به ثمربرساند.

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته یازدهم جی‌لیگ ژاپن، تیم‌های آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس را در اختیار دارد، از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف گامبا اوزاکا رفته است.

زاهدی که پس از پیوستن به این تیم ژاپنی درخشش خیره‌کننده‌ای داشته است، در بازی امروز هم توانست در دقیقه ۲۲ یک گل دیدنی و تماشایی به ثمر برساند و تا تیم آویسپا فوکوئوکا یک بر صفر از گامبا اوزاکا پیش باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ضربه زاهدی از زمین خودی در حالی که دروازه‌بان حریف جلو آمده بود، وارد دروازه گامبا اوزاکا شد، گلی که به نظر می‌رسد می‌تواند کاندیدای بهترین گل لیگ ژاپن یا حتی جایزه پوشکاش که به بهترین گل جهان هر سال تعلق می‌گیرد را به خودش اختصاص بدهد.

دیگر خبرها

  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت