Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان برای ثبت‌نام در تمام کتابخانه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین می‌توانند با در دست داشتن یک قطعه عکس به صورت رایگان در این کتابخانه ها ثبت‌نام کنند اعضاء پس از ثبت‌نام تا یک سال می‌توانند از تمام کتابخانه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به مناسبت روز جهانی کودک استفاده از مراکز کودک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین «خانه فرهنگ ستارگان»، «خانه فرهنگ بالن»، «خانه فرهنگ قصر کودک»، «خانه شادی» ۱۶ مهرماه در شیفت صبح رایگان است.

برگزاری کارگاه فرزندپروری، بازدید کودکان کار از دهکده طبیعت و بازیگاه فدک توسط فرهنگسرا شهید رجایی، بازدید کودکان از مراکز تاریخی و دهکده طبیعت و اکران فیلم سینمایی برای کودکان کار از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت روز کودک است.

از دیگر برنامه های سازمان به مناسبت روز جهانی کودک می توان به اهدای هدیه آموزشی به کودکان کار، برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی نقاشی، برگزاری ویژه برنامه روز کودک در مراکز آموزشی برای کودکان بی سرپرست، اجرای کارگاههای آموزشی با موضوع هنر بازیافت و برگزاری اردوهای علمی و تفریحی اشاره کرد.

کد خبر 4740437

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین کتابخانه قزوین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان قزوین گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین