Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان امسال و برای پنجمین سال متوالی برای خدمت به زائران اربعین حسینی تعدادی اتوبوس برای جابجایی آن‌ها بین منطقه مهران تا مرز عراق اعزام می‌کند.

او افزود: امسال پیش بینی شده تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس در دو مرحله به مهران اعزام شود که در مرحله نخست ۶۰ دستگاه اتوبوس اعزام خواهد شد؛ البته بر حسب نیاز و تقاضا احتمال افزایش تعداد اتوبوس‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه حدود ۱۵۰ نفر از نیرو‌های این شرکت اعم از راهبر و تدارکات در اجرای این برنامه حضور دارند، تصریح کرد: اتوبوس ویژه برای جابجایی کارکنان تعمیرگاه و نیرو‌های کمکی، ناظر و کنترل در نظر گرفته شده و یک دستگاه اتوبوس امداد سیار همراه با تجهیزات مورد نیاز اتوبوس‌ها نیز اعزام خواهد شد.

او ادامه داد: تمام اتوبوس‌های اعزامی مربوط به بخش خصوصی است تا سرویس‌دهی مناسب انجام شود و خطوط شهری اصفهان نیز با مشکلی مواجه نشود.

افتخاری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای جایگزین کردن اتوبوس‌های اعزامی انجام شده تا خطوط اتوبوسرانی شهر مشکلی در سرویس‌دهی به مسافران نداشته باشد.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم برای سوختگیری اتوبوس‌ها و جایگاه‌های مجاز پیش بینی و اعلام شده است، گفت: نرم‌افزاری بر روی تلفن همراه راهبران نصب می‌شود که امکان رصد و کنترل تردد اتوبوس‌ها را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: بر اساس دستورالعمل‌های مشخصی که توسط اتحادیه اتوبوسرانی ابلاغ شده، فعالیت نیرو‌های اعزامی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خواهد بود.

او اظهار کرد: میزان کرایه جابجایی مسافران بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.

انتهای پیام/م

  اعزام ۸۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران

 

منبع:ایمنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوسرانی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفر‌های عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره