Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین دوره مسابقات ملی بتن طی دو مرحله ۱۷ و ۱۸ مهرماه و آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نهمین دوره مسابقات ملی بتن با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نمایندگی ملی فداراسیون بین المللی بتن طی دو مرحله در ۱۷ و ۱۸ مهرماه و آبان ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دوره از مسابقات با محوریت بتن خود متراکم سازگار با محیط زیست و حرکت به سوی تحقق توسعه پایدار برگزار خواهد شد.

هدف از این مسابقه آشنایی و افزایش تجربیات علمی و فنی دانشجویان با بتن‌هایی است که علاوه بر دارا بودن مشخصات فنی لازم (از نظر کارایی، مقاومت فشاری و دوام)، در ساخت آن‌ها کمترین آلودگی و آسیب به محیط زیست وارد شده و ساخت آن‌ها نیز با کمترین هزینه، در شرایطی نزدیک به شرایط کارگاهی انجام شود.

در نهمین دوره مسابقات ملی بتن ۴۴ تیم ثبت نام کردند که تعداد ۱۵ تیم برای شرکت دراین مسابقه انتخاب شدند.

این مسابقه در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول شامل ساخت نمونه‌ها و باز کردن قالب‌ها ۱۷ و ۱۸ مهرماه و مرحله دوم یک ماه بعد، پس از کسب مقاومت مکانیکی ۲۸ روزه، به منظور داوری و اعلام نتایج برگزار می‌شود.
اختتامیه این مسابقه همزمان با اولین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر مسابقات ملی بتن محیط زیست مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 8 تیم برتر این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. طی دیروز و امروز 8 بازی از جام حذفی برگزار شد که فوتبال های جذابی بود و در نهایت برنده‌ها توانستند در جمه 8 تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان اصفهان 8 تیمی هستند که بازی‌های این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز حضور در یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

در جمع 8 تیم برتر جام حذفی تنها یک تیم لیگ یکی حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند. چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم هست، در مرحله اول فولاد خوزستان را شکست داد و امروز از سد مس کرمان گذشت تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسد.

نکته قابل توجه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی غیبت استقلال و پرسپولیس است. دو تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران حالا در جام حذفی حضور ندارند و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد و پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حالا 8 تیم باقیمانده در جام حذفی شانس خود را برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت امتحان می‌کنند. تیم‌هایی که در انتظار قرعه خود در دور بعدی مسابقات هستند و باید دید کدام تیم‌ها با هم روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها