Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تمامی زیر مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تأمین سلامت عزاداران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به صورت آماده باش قرار دارند. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، غفور راستین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام اقدامات لازم حوزه اورژانس در آستانه اربعین، اظهار داشت: به منظور تأمین سلامت عزاداران اربعین حسینی (ع) در سال جاری اقدامات لازم در تمامی زیر مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش اورژانس پیش بیمارستانی، تعداد 10 دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی تعمیرگاه سیار و خودروی ارتباطات به همراه 28 نفر نیروی انسانی به صورت آماده باش هستند تا به زودی به سمت مرزهای کشور که در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی (ع) قرار دارند اعزام شوند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه درمان نیز نیروهای متخصص در شاخه‌های پزشکی آماده باش هستند، گفت: در صورت نیاز وزارت بهداشت آنها به یکی از مرزهای ایلام، خوزستان و یا کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تمامی پایگاه‌های اورژانس استان و مراکز درمانی تا پایان مهر برای ارائه خدمات، آماده‌باش کامل هستند.

راستین ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده در حوزه بهداشت کارشناسان داوطلب بهداشت محیط در کنار عوامل موکب‌دار همراه با سایر تیم‌های درمانی بر تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت کامل خواهند داشت.

اخبار اربعین 98| ترافیک 10 کیلومتری در مسیر ایلام ـ مهرانتازه ترین اخبار اربعین 98 | از سرعت در صدور گذرنامه زائران تا استقرار موکب‌های بنیاد مستضعفان در شهرهای مرزیاخبر اربعین 98| موکب اربعین استان فارس در مرز خسروی مستقر شد

وی با اشاره به اقدامات حوزه آموزش، اظهار داشت: در این راستا هم بسته آموزشی کامل با محتوای کمک‌های اولیه، پیشگیری از بیماری‌ها، بیماری‌های خاص قلبی و عروقی و واکسیناسیون در قالب سی دی به سازمان‌های مرتبط و موکب داران ارسال شده، همچنین اقدامات لازم برای حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به منظور آموزش داوطلبان حوزه دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

راستین خاطرنشان کرد: تهیه گزارش و برنامه سیب سلامتی با محوریت پوشش سلامت مراسم اربعین حسینی در صدا و سیما نیز از دیگر اقدامات زیر مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با توجه به صدور هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و آغاز بارش‌ها در این استان گفت: با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیرعباس جعفری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و با توجه به آغازش بارش‌ها در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی توسط سازمان هواشناسی و با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی بسیار خوبی توسط صداوسیما و رسانه‌ها انجام گرفته و از مردم خواسته شد از اتراق و حضور در بستر و حریم رودخانه‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: از کوهنوردان خواستاریم در این مدت از صعود در مناطق پرخطر خودداری و دامداران نیز از حضور دام‌هایشان در کنار رودخانه‌ها، کوهپایه‌ها و دره‌ها پرهیز کنند.

جعفری با بیان اینکه در راستای اقدامات پیشگیرانه در طول دو سال گذشته کارهای بسیار خوبی در آذربایجان‌غربی علی‌رغم اینکه اکثریت شهرها و روستاهایش در کنار رودخانه‌ها قرار دارد، انجام گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز لایروبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در محدوده شهرها نیز شاهد لایروبی رودخانه‌های داخل شهر توسط شهرداری‌ها و همچنین اقدامات مناسب در راستای هدایت آب‌های سطحی بوده‌ایم.

کد خبر 751227

دیگر خبرها

  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد