Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  تصدیقی مسئول صنایع کشاورزی شهرستان آباده گفت: این سردخانه با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تن انبارداری و نگهداری مواد غذایی در دمای بالای صفر درجه سانتی گراد و ۵۰۰ تن در دمای زیر صفر شروع به کار کرده است.

او بیان کرد: با آغاز فصل برداشت سیب زمینی، کار انبارداری این سردخانه آغاز شد که تا کنون حدود ۴۰ تن سیب زمینی بذری این شهرستان به سردخانه منتقل شده است که این محصول در دمای سه درجه برای مدت ۶ تا ۹ ماه نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی مدیر جهاد کشاورزی آباده نیز تصریح کرد: ایجاد سردخانه در کنار محصولات باغی و کشاورزی موجب می‌شود تا فعالان این حوزه بتوانند در زمان تولید برای کاهش واسطه گری، تنظیم بازار، جلوگیری از کاهش قیمت و ضرر و زیان، محصولات خود را در این سردخانه نگهداری کرده و به صورت تدریجی وارد بازار کنند.

او با اشاره به اشتغال ۱۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم در این سردخانه افزود: تکمیل زنجیره تولید، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، ایجاد اشتغال و افزایش عمر نگهداری محصولات کشاورزی از مزیت‌های ساخت این سردخانه است.

انتهای پیام/ت

بهره برداری سردخانه محصولات کشاورزی در آباده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود/ کاهش دما طی پنجشنبه
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی