Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:57:34 GMT

باند اخاذان مامورنما در البرز متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۳۰۲۴

باند اخاذان مامورنما در البرز متلاشی شد

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان، از دستگیری اعضای باند اخاذان ماموران نما در این استان خبر داد. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ عباس شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج ‌اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر این که افرادی با معرفی خود به عنوان مامور اماکن اقدام به اخاذی از متصدیان واحدهای صنفی در سطح شهر کرج می‌کنند، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و راه اندازی گشت‌های نامحسوس و کنترل مکان‌هایی که احتمال تردد افراد مورد نظر در آن جا بود، یکی از اعضای باند را در منطقه باغستان کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره اماکن منتقل کردند، بیان کرد: متهم در بازجویی‌های ماموران به جعل عنوان و اخاذی از 20 نفر اعتراف کرد.

باند قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان متلاشی شدباند سرقت از منازل مسکونی طالقان متلاشی شدباند کلاهبرداری توسط پلیس فتا یزد متلاشی شد

وی با بیان اینکه متهمان رستوران‌ها ، مغازه‌ها و و فروشگاه‌های داخل پاساژهایی که برای آن‌ها بر اساس حکم قاضی اخطاریه پلمپ صادر شده بود را شناسایی کرده و با همدستی 2 نفر دیگر که به صورت باندی با یکدیگر همکاری می‌کردند،گفت: این افراد به صاحبان مغازه ها مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان مامور اداره اماکن پلیس از آنها می خواستند که برای فک هر پلمپ مبلغ 30 تا 70 میلیون ریال به شماره کارتی که در اختیار آن ها میگذاشتند واریز کنند.

وی افزود : متهمان در صورت پافشاری مالکان اصناف به ویژه مالکان رستوران‌های زنجیره ای که دارای شعبه‌های متعددی در سطح شهر بودند آن ها را تهدید میکردند که اگر درخواست آن ها را قبول نکنند سایر شعبه‌های آن‌ها نیز پلمب می‌شود.

سرهنگ شاهی گفت : با تلاش ماموران سایر اعضای باند که با معرفی خود به عنوان کارمند اتاق اصناف علاوه برتصرف زمین‌های مشکل دار و یا در پوشش مامور پلیس اماکن از واحدهای صنفی که تحت هر عنوانی اخطاریه پلمپ دریافت می‌کردند را شناسایی و به اشکال مختلف از آن‌ها اخاذی می کردند را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان یک دستگاه لب تاپ ، یک دستگاه کیس رایانه و تعدادی اوراق و مدارک جعلی کشف شد،گفت: اعضای دیگر این باند برای شناسایی سایر جرایم در اختیار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش

R7810/P1377/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟