Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت شوفاژکار طرح توسعه‌ای کارخانه بزرگ و جدید خود در شهرستان تاکستان را با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و تعداد دیگری از مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رساند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط‌عمومی شوفاژکار، حسینعلی امیری در مراسم بهره‌برداری از این واحد بزرگ صنعتی گفت: فعالیت‌ها و موفقیت‌های شرکت شوفاژکار، نشان از وجود مدیرانی کارآمد و با تجربه دارد که با عزمی جدی و راسخ، گام‌های موثری در ارتقا صنعت ایران و چرخه اقتصادی کشور برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از مهندس علیمردان علایی، مدیرعامل گروه صنعتی شوفاژکار تاکید کرد: این شرکت، یکی از افتخارات بزرگ کشور در بازارهای بین‌المللی است چرا که در اوج تحریم‌ها، با ساخت کالاهای با کیفیت بسیاری از کشورهای اروپایی را به تسخیر تولیدات خود درآورده است.

در ادامه این مراسم حاج‌بهمن طاهرخانی، نماینده شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از مهندس علایی و مدیران و کارکنان شرکت صنعتی شوفاژکار ابراز کرد: حضور و سرمایه‌گذاری مدیران این شرکت در شهرستان تاکستان موجب افتخار صنعت این منطقه است. به همین خاطر مسئولان استان قزوین و شهرستان تاکستان از هیچ تلاشی در حمایت از این شرکت دریغ نخواهند کرد.

وی ادامه داد: درایت مدیران شرکت شوفاژکار و ساخت کالاهای با کیفیت به دست توانمند جوانان تاکستان و صادرات آن محصولات به قلب اروپا موجب مباهات و افتخار این شهرستان است. امیدواریم با رفع موانع موجود، شاهد بهره‌برداری از دیگر فازهای توسعه‌ای کارخانه شوفاژکار و اشتغالزایی بیشتر جوانان منطقه باشیم.

سعید نبیل، رئیس سازمان صمت استان قزوین نیز در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه واحدهای صنعتی قزوین و میزان اشتغالزایی و صادرات این استان، از نقش شرکت شوفاژکار در ارتقای میزان تولید و اشتغال قزوین قدردانی کرد.  

در انتها، مدیرعامل شرکت صنعتی شوفاژکار ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین بلندپایه کشوری و استانی در مراسم افتتاح این واحد صنعتی گفت: طرح توسعه گروه صنعتی شوفاژکار از سال ۱۳۸۹ در تاکستان آغاز شده است. امروز شاهد افتتاح فاز نخست این طرح توسعه هستیم و در آینده نزدیک نیز دیگر طرح‌های توسعه‌ای به بهره‌برداری خواهند رسید. با بهره‌برداری از این طرح توسعه‌ای، زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر از جوانان منطقه فراهم خواهد شد. امیدواریم با پیگیری و توجه مسئولان کشوری و استانی برخی موانع موجود بر سر راه این واحد صنعتی برداشته شود.

علایی در ادامه اظهار داشت: این طرح در ۵۰ هزار مترمربع زیربنای ساختمانی و بیش از ۳۰ هزار متر مربع سالن تولید ساخته شده است. ۱۷۵ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه این شرکت سرمایه‌گذاری شده است. با بهره‌برداری کامل از طرح توسعه این شرکت، ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن انواع محصولات فراهم خواهد شد و ضمن افزایش صادرات و ارزآوری، برای صدها نفر از جوانان منطقه نیز فرصت اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

علایی با قدردانی از همکاری‌ها و پیگیری‌های مسئولان استان قزوین به خصوص نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، ابراز امیدواری کرد با رفع برخی موانع، بستر مناسب برای بهره‌برداری از دیگر فازهای توسعه‌ای فراهم شود.

با افتتاح فاز جدید شرکت شوفاژکار، زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزار نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است. در مراسم بهره‌برداری از این فاز امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور، جمالی‌پور، استاندار قزوین، طاهرخانی، نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، حبیبی، معاون سیاسی امنیتی و سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین، طاهری، فرماندار شهرستان تاکستان، نبیل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، رحمانی، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان و دیگر مدیران استان قزوین و شهرستان تاکستان حضور داشتند.

شوفاژکار تولیدکننده سیستم‌های گرمایشی، پکیج و موتورخانه از جمله بویلرهای چدنی، پکیج‌های زمینی، دیگ‌های چوب‌سوز، پکیج‌های دیواری، شومینه چدنی و انواع قطعات چدنی صنعتی است و موفق شده محصولات خود را به کشورهای مختلف دنیا از جمله اسپانیا، ایتالیا، یونان، ترکیه، ازبکستان، افغانستان، ارمنستان و... صادر کند. 

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوفاژکار مراسم افتتاحیه کالای باکیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه