Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه به مناسبت هفته کودک کارگاه آموزشی امداد و نجات برای کودکان فومنی با همکاری کانون پرورش فکری و هلال احمر این شهرستان در پارک فومن برگزار شد.

مسئول کانون پرورش فکری فومن در این کارگاه آموزشی با اشاره به برخی برنامه‌های این مرکز در هفته کودک، اظهار کرد: اعضای فعال با همکاری میراث فرهنگی در آغاز هفته از منطقه تاریخی ماسوله مسابقه نقاشی برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بتول آقاجانی در ادامه برگزاری نشست ادبی شعر گیلکی، برگزاری تئاتر صحنه‌ای، برپایی نمایشگاه آثار نقاشی، کاردستی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فومن را از دیگر برنامه‌ها در این هفته اعلام کرد.

اجرای ۴ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان فومنی

رئیس جمعیت هلال احمر فومن نیز در ادامه این برنامه اظهار کرد: در طول هفته کودک چهار کارگاه آموزشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک شهر فومن برگزار شده است.

علی قلیزاده افزود: در این هفته ۵۱۰ نفر از دانش آموزان و اعضای کانون پرورش فکری شهرستان فومن آموزش‌های امداد و نجات، نحوه برپا کردن چادرهای امدادی، پناه گیری در مکان های امن را فراگرفته اند.

کد خبر 4741733

منبع: مهر

کلیدواژه: فومن کانون پرورش فکری گیلان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند شیراز نیروی انتظامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:این کارگاه چه به منظور آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران موسسات قرآن و عترت استان برگزار شد. امین درخشان افزود: یکی از نکات برگزاری این کارگاه ساماندهی و بسط و گسترش نظام‌مند امورات قرآنی در استان بوده است به نوعی یک سامانه راهبر و پشتیبان برای موسسات قرآن و عترت می‌تواند گام و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. درخشان اظهار داشت:این چنین برنامه‌هایی می‌تواند شروع یک جریان سازی قرآنی در استان و به تبع آن کشور باشد و به نوعی رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امورات قرآنی درجامعه باشد. رئیس گروه قرآن و عترت هم گفت: در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه سامانه حمد می‌تواند چتر مناسبی برای افراد قرآنی باشد و از این طریق بیمه فعالان قرآنی، ساماندهی کلاس‌های قرآن، ارائه تسهیلات، بهره‌مندی اتحادیه‌هاو تشکل‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های رسیدگی به صدور مجوز‌های قرآنی می‌تواند نقطه قوتی برای متولیان وجامعه قرآنی باشد. مصلحی افزود :تقویت و هدایت فعالیت‌های موسسات قرآن عترت سراسر کشور منوط به توجه ویژه مسئولان و در ادامه مدیران موسسات قرآن و عترت سراسر کشور به این سانه می‌باشد.  درپایان مدیران موسسات به بیان مشکلات خود در سامانه حمد اشاره کردند.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • کانون پرورشی با ۱۰۰۰ کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رفت
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران