Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در گفت و گو با سایت فوتبال نیو از شروع خود در ایران رضایت دارد.

این سایت نوشت:

درست قبل از حرکت او به سوی تهران مارک ویلموتس را ملاقات کردیم. «چمدان هایم را بسته ام و به سوی ایران راهی می شوم. حدود بیست روز آنجا می مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه هم از این قرار است که در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 ابتدا میزبان تیم ملی کامبوج در تهران هستیم و سپس به بحرین می رویم. » پنجشنبه زمانی که بلژیک برای انتخابی یورو 2020 تلاش می کنند، ایران تحت هدایت ویلموتس در مسیر قطر 2022 گام بر میدارد.

وی درباره زندگی جدیدش عنوان کرد:زندگی خیلی خوب پیش می رود. در نهایت تفاوت عمده ای با زمانی که من با بلژیک کار می کردم وجود ندارد. چند روز قبل به مدت سه روز به ایران رفتم و بازی دربی میان استقلال و پرسپولیس را دیدم. 70000 نفر در استادیوم حضور داشتند.

ویلموتس درباره لیگ ایران عنوان کرد:ساده نیست که آن را با آنچه که ما در اروپا می شناسیم مقایسه کرد ولی سطح آن خوب است. ایران در کنار ژاپن و کره جنوبی بهترین لیگ را در آسیا دارند. می دانم که بسیاری از باشگاه هاای اروپایی خوااستار بازیکنان ایرانی هستند. آن ها به لحاظ فیزیکی، تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان کاملی هستند.

وی درباره سطح تیم ملی ایران گفت: باید بگویم که تا حدودی شگفت زده شدم. بازی اول ما یک بازی دوستانه مقابل کره جنوبی بود. با این تفاوت که متوجه شدم کلمه دوستانه در آسیا برای چنین بازی هایی وجود ندارد. وطن پرستی و رقابت بالاست. در مقابل 60000 نفر بازی کردیم و بازی گرمی بود شبیه بازی شالکه-دورتموند. با این وجود به تساوی 1-1 رسیدیم.

سرمربی تیم ملی درباره شناخت خود از بازیکنانی که تقریبا در اروپا ناشناخته هستند اظهار داشت:در ابتدا من اساس را روی کار کارلوس کی روش،قرار دادم.سپس 70 بازیکن را در ظرف شش هفته زیر نظر گرفتم. همچنین یک بازی میان تیم بزرگسالان و زیر 23 سال برگزار کردم. من یک فلسفه روشن دارم که مبتنی بر مالکیت توپ و حمله است، همانند زمانی که با بلژیک بودم. در اولین بازی انتخابی در مقابل هنگ کنگ (2-0) 78 درصد مالکیت توپ داشتیم. از زمان آمدنم به اینجا به طور متوسط 15 شوت به سوی دروازه داشتیم. ایرانی ها این فوتبال تهاجمی را دوست دارند.آن ها دوباره دوباره عاشق تیم ملی شان می شوند. تفکر من با استقبال فوق العاده روبرو شد.

ویلموتس درباره اینکه اهدافش در آینده چه خواهد بود گفت:هدف رسیدن به جام جهانی است که ایران تا کنون نتوانستته از مرحله اول عبور کند. این مهم ترین چیز است. اگر حتی امتیاز کمتری در رنکینگ داشته باشیم مهم نیست، آنچه من می بینم، تنها 5 تیم به جام جهانی راه پیدا میکنند. رقابت سنگینی بین کشورهایی کم و بیش قوی وجود دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های تورینو، بولونیا، ختافه، اتلتیک بیلبائو، لوتون تاون و اورتون در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز جمعه

لیگ حرفه‌ای عربستان (التعاون - الهلال) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فینال فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (ژاپن - ازبکستان) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فینال لیگ کاپ امارات (الوحده - العین) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فوتسال لیگ قهرمانان اروپا (بارسلونا - اسپورتینگ) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (ابها - الاتحاد) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (تورینو - بولونیا) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (ختافه - اتلتیک بیلبائو) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (لوتون تاون - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750256

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل