Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:54:15 GMT

پخش سری دوم مستند تلویزیونی میراث کهن اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۱۸۴۴

پخش سری دوم مستند تلویزیونی میراث کهن اصفهان

سری دوم مستند تلویزیونی میراث کهن اصفهان با عنوان "میراث فراموش شده شرق شهرستان اصفهان در امتداد جاده کهن ابریشم" هر هفته جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از سیمای اصفهان پخش می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از  اداره امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان این مستند تلویزیونی "میراث فراموش شده شرق شهرستان اصفهان در امتداد جاده کهن ابریشم" در طی ۱۶ قسمت و هر قسمت به مدت ۲۵ دقیقه هر هفته جمعه از سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان پخش و تکرار آن روزهای شنبه و پنج شنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند دنباله دار تلویزیونی که با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان تهیه شده، آثار تاریخی، هنرهای دستی و سنتی و مسیرهای گردشگری در محور شرق شهرستان اصفهان از بیش از دو هزار سال قبل تا کنون در معرض نگاه دوستداران میراث فرهنگی و هنر این سرزمین کهن و همچنین فعالان گردشگری قرار می گیرد.

کد خبر 392648

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ميراث فرهنگي شبکه اصفهان تلویزیون فيلم مستند اصفهان اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان آثار تاریخی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، علی باقری اظهار کرد: ۵ حفار غیر مجاز در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی روستای خواجه آباد سرولایت نیشابور دستگیر شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خراسان رضوی ادامه داد: حفاران غیرمجاز با یک دستگاه خودرو بودند که طی بازرسی از داخل خودرو دو دستگاه فلزیاب، بیل و کلنگ کشف شده است.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران یگان حفاظت شهرستان نیشابور و طبق دستور مقام قضائی، محتویات گوشی نامبردگان مورد بررسی قرار گرفت که تصاویری مرتبط با برخی جرایم در حوزه میراث فرهنگی کشف شد.

باقری گفت: برابر دستور مقام قضائی سه نفر از متهمان تا بررسی کامل روند پرونده به زندان قوچان روانه شدند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود