Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:03:54 GMT

تردد بیش از نیمی از زائران اربعین از مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۳۸۸۷

تردد بیش از نیمی از زائران اربعین از مرز مهران

به گزارش ایکنا از ایلام، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز 17 مهرماه در نشست قرارگاه ستاد اربعین استان ایلام در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با دل و جان، پای کار هستیم و  بر حسب وظیفه و نیاز در خدمت زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) خواهیم بود.
وی با بیان اینکه بیش از نیمی از تردد زائران از مرز مهران انجام می‌شود، افزود: تجمع حجم زیاد زائران در این مرز ایجاب می‌کند میزان آمادگی‌ها برای خدمات رفاهی به زائران بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناجا اضافه کرد: موکب داران و ایستگاه‌های صلواتی باید از هم اکنون نسبت به تهیه انواع اقلام خوراکی و مصرفی مورد نیاز زائران اقدام کنند و با توجه به گرمای هوا، روند خدمات رسانی به زائران تسریع یابد.
اشتری به متولیان پارکینک‌ها نیز توصیه کرد: عوامل کارگزار پارکینگ‌ها نیز باید در ازای هزینه‌های دریافتی پارک خودرو زائران از اموال آنها به دقت مراقبت کنند.
وی به موج بازگشت زائران نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای محرم تاکنون تردد زائران برای خروج از کشور به صورت تدریجی انجام می‌شود اما در برگشت این حجم مسافر طی سه یا چهار روز قصد بازگشت به کشور را دارند لذا باید آمادگی ما دو چندان باشد.
فرمانده ناجا اضافه کرد: باید مسئولان و موکب داران آمادگی لازم برای خدمات رسانی به زائران در موج برگشت را داشته باشند و اتوبوس‌ها نیز برای انتقال آنها به اقصی نقاط کشور فراهم شود.
وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در طول شبانه روز ترافیک و امنیت جاده‌ها را کنترل می‌کنند، از رانندگان خودروهای شخصی و عمومی خواست با رعایت تمام نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی سفری بدون حادثه را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی اربعین98 مرز مهران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، بازدید از پایانه مرزی مهران، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صدا وسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 6100215

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • مرحله اول قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران افتتاح شد
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین