Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مهرزاد حمیدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پروش استان بوشهر بیان کرد: اکنون در چهل سال دوم انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی گسترده‌ای در کشور هستیم و اگر می‌خواهیم این روند رشد سرعت بیشتری پیدا کند باید نگا‌ه‌ها به آموزش و پرورش تغییر یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیچ نهاد و سازمانی بالاتر از آموزش و پرورش نیست و نهاد‌ها نباید در بحث منابع مالی این وزارتخانه را رقیب خود بدانند بلکه باید برای بهبود شرایط آن تلاش کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگر این  امر محقق شد، سند تحول بنیادین هم محقق، و پیشرفت حاصل می‌شود و همان طور که در صنایع مختلف از جمله نظامی سلول‌های بنیادین و دیگر بخش‌های علمی ایجاد شده است.

حمیدی، با تشکر از مدیر کل سابق و سرپرست اداره کل آموزش استان بوشهر بیان کرد: آقای حسینی دوران مدیریتی حساسی را در این چهار ماه پشت سر گذاشت در شرایطی که در دوران انقباض نیروی انسانی و مالی قرار داریم و با همه مشکلات او شرایط را مدیریت کردند.

استان بوشهر جایگاه ۲۷ امتحانات نهایی را کسب کرد

سرپرست سابق اداره کل آموزش و پروش استان بوشهر نیز بیان کرد: این استان در زمینه امتحانات نهایی در بین مدارس دولتی و غیر دولتی جایگاه ۲۷ را دارد و در بین مدارس غیر دولتی جایگاه ۳۲ کشور را دارد.

غلامحسین حسینی گفت: امروزه آموزش و پرورش بیشتر از همیشه نیازمند همراهی و همگامی مسئولان است و نباید درگیر مسائل شخصی شود.

او ادامه داد: آموزش پرورش دیگر توان ندارد که دچار جناح بازی و رانت شود که به هیچ وجه در شان این حوزه نیست.

در مجلس از فرهنگیان حمایت کرده ایم

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در مجلس هر گاه صحبت از حمایت از آموزش و پرورش و جامعه فرهنگی بوده با قاطعیت حمایت کرده‌ایم، زیرا همه ما مدیون این قشر هستیم.

عبدالحمید خدری بیان کرد: در سال‌های حضورم در مجلس هر گاه وزیری برای تایید صلاحیت آمده یکی از پیش شرط هایم بهبود شرایط آموزش و پروش استان بوشهر بوده است که وزرا پس از تایید صلاحیت به قول‌های خود به علت کمبود اعتبار عمل نکردند.

او ادامه داد: امیدواریم با تحقق طرح رتبه بندی معلمان بتوانیم تا حدودی از شرمندگی جامعه آموزش و پرورش در بیاییم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به وجود نیروهای توانمند در استان بوشهر، افزود: در شان این استان نیست که در رتبه‌های پایین ارزیابی‌های آموزش و پرورش باشد.

خدری گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر درگیر سهم خواهی جناح‌های مختلف شده است و این به هیج عنوان در شان آموزش و پرورش نیست و ما با همه توان به دنبال برطرف کردن این مشکل هستیم.

او از مدیرکل جدی آموزش و پروش استان بوشهر خواست برای جبران کمبود تجهیزات و امکانات مدارس، و برای بهبود جایگاه آموزش پرورش استان تلاش کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اگر می‌خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم باید نگاه به آموزش و پرورش تغییر کند.

محمد باقر سعادت بیان کرد: امروز اگر مدیری منصوب می‌شود، همه ما باید به او کمک کنیم.

اعتبارات کاهش آسیب اجتماعی به آموزش پرورش اختصاص یافت

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر نیز بیان کرد: اعتبارات کاهش آسیب اجتماعی با هدف ایجاد توازن در بخش‌های مختلف به آموزش و پرورش اختصاص یافت.

مجید خورشیدی افزود: یکی از ویژگی خاص آموزش و پرورش این است که مبتنی بر نیروی انسانی انجام می‌شود که موجب می‌شود باعث تمایز این بخش از دیگر بخش هاست.

او گفت: استان بوشهر قدمتی طولانی در حوزه آموزش دارد و جزء اولین استان‌هایی است که نظام نوین آموزشی در آن محقق شده است.

معاون آموزش و پرورش بیان کرد: اکنون نا برابری‌هایی وجود دارد که تفاوت‌های فاحشی بین مدارس ایجاد کرده است.

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: سعی می‌کنم با توان مضاعف بهترین‌ها را برای فرهنگیان رقم بزنم و اگر زمانی احساس کنم کارایی مناسب ندارم این سمت را تحویل می‌دهم.

در این مراسم با قدردانی از خدمات غلامحسین حسینی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل معرفی شد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد