Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@03:59:06 GMT

پنج هزار مدرک دیپلم جعلی باطل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۶۳۴

به گزارش فارس از بوشهر، ناصر کرمی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار داشت:  برنامه‌محوری یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر است و در مدارس شهرها و روستاها برنامه‌های عملیاتی سالانه روی میز واحدهای آموزشی قرار گرفته است و این جا افتاده است که باید بر اساس برنامه حرکت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان  در همه شهرستان‌های استان مراکز رفاهی ویژه فرهنگیان ایجاد شده است و در مرکز استان نیز این مراکز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در زمینه جعل مدرک تحصیلی در رتبه دوم کشور قرار داشت، تصریح کرد: این وضعیت برای استان بوشهر بسیار نازیبا بود و با همت دستگاه‌های امنیتی و همکاران در آموزش و پرورش تلاش زیادی برای مقابله با این مدارک صورت گرفت.

کرمی  با بیان اینکه عده‌ای از همین جاعلان مدارک تحصیلی در راهروهای اداره‌کل جولان دادند ولی زود متوجه شدند که آن دوران گذشته است، افزود: حدود پنج هزار دیپلم جعلی در استان بوشهر باطل، متوقف و بایگانی شده است و این ننگ از دامن استان برداشته شده است.

وی گفت: من هزینه زیادی را بابت مبارزه با جعل مدرک تحصیلی دادده‌ام و بسیار خرسندم که این ننگ از دامن استان بوشهر پاک شده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه از تصمیمات خود دفاع می‌کنم و لحظه‌ای هم پشیمان نیستم، عنوان کرد:  در صورت تکرار، باز هم همین تصمیمات را خواهم گرفت و به زیاده‌خواهان باج نمی‌دهم و خوشحالم که مقابل زیاده‌خواهان و سهم‌خواهی افراد ایستادم.

به گزارش فارس، در این آئین علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی مدیرکل سابق و غلامحسین حسینی سرپرست این اداره‌کل تقدیر شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • (ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است