Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش بینی که از بابت افزایش  زائران به دلیل حذف ویزا شده بود به طور تقریبی در چهار پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه ظرفیت پهنای  باند و زیرساخت هایمان ۲ برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در دو مرز شلمچه و چذابه علاوه بر سایت هایی که احیانا نسل دوم بودند به نسل ۳ و ۴ ارتقاء یافت ضمن اینکه ۱۴ سایت سیار نیز در این دو پایانه، ۱۵ سایت سایت سیار در مهران و حدود ۶ سایت نیز در خسروی مستقر شده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در سال گذشته از بابت قطعی اینترنت وجود داشت علاوه بر بهبود زیرساخت های ما یک مسیر جداگانه ای را برای فیبر جایگزین در چهار پایانه در چهار مرز پیش بینی کرده ایم تا اگر به هر دلیل از جمله انجام کارهای عمرانی دچار قطعی شد این مسیر جایگزین بشود، ضمن اینکه یک مسیر پشتیبان رادیویی و یک مسیر ماهواره ای نیز برای اینکه تحت هر شرایطی مشکلی پیش آمد این مسیر را نیز داشته باشیم.

جوشقانی  گفت: براساس ظرفیت های پیش بینی شده در پایانه شلمچه به طور همزمان ۱۰ هزار مشترک می توانند از این شبکه استفاده کنند که ظرفیت بسیار بالایی است و به نظر می رسد پاسخگوی نیاز زائران هست، در سایر پایانه ها نیز همین ظرفیت وجود دارد.

او با اشاره به پیش بینی وایفای رایگان در پایانه ها از راه اندازی این امکان در مهران و شلمچه خبر داد و یادآور شد: در عراق نیز با توجه به مذاکراتی که با طرف عراقی داشتیم قیمت ها را کاهش دادیم، قیمت های جدیدی که  اپراتورها می دهند از رقم بالای ۳ هزار تومان به ۲ هزار تومان رسیده است علاوه بر اینکه در جلسه ای که با اپراتوری عراقی داشتیم اعلام کردند که ظرفیت هایشان را نسبت به پارسال ۲ برابر کرده اند به خصوص در مسیر نجف و کربلا که مسیر اصلی راهپیمایی است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در مسیر ترمینال های داخلی ایران تا کربلا و نجف تمهیداتی اندیشیده شده است و پوشش را تا حدود ۶۰ درصد افزایش داده ایم، مشکلی از لحاظ پوشش در جاده های منتهی به مرزها نداریم، علاوه بر بحث خود پایانه ها تمام جاده های منتهی به آنها را نیز پوشش می دهیم روز دوشنبه مسیر مرز خسروی به صورت کامل انجام شد دیروز تمام مسیرهای منتهی به  مهران و امروز نیز مسیرهای منتهی به شلمچه و چذابه را به انجام می رسانیم.

جوشقانی افزود: در دو مرز خوزستان پوشش هر دو اپراتور به صورت کامل است و اپراتور سوم نیز با رومینگ به شکل کامل سرویس می دهد، به نظرمان ظرفیت ها به اندازه کافی است و شرمنده زائران نخواهیم شد.

اوبا بیان اینکه خدمات تا ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت، گفت: در مرزهای مهران و شلمچه با توجه به اینکه ۱۲ روز تا اربعین باقی مانده است اما میزان استقبال و حضور زائران خارج از تصورات ما بود و سیل عظیمی از مردم  با شور و هیجان به این دو مرز مراجعه می کنند و به نظرم با یک افزایش ۲۰ درصد زائران برای شرکت در اربعین حسینی در این دو مرز مواجه باشیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/ د

استقرار ۳۵ سایت سیار مخابراتی در مرزها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی سایت سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد

با گذشت چهل روز از آغاز سال ۱۴۰۳، فروش فیلم‌های سینمایی در اکران‌های مردمی (سیار) از یک میلیارد تومان گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با گذشت چهل روز از آغاز سال ۱۴۰۳، فروش فیلم‌های سینمایی در اکران‌های مردمی (سیار) از یک میلیارد تومان گذشت؛ بر این اساس سه فیلم «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان» و «آسمان غرب» که همزمان با سینماها، وارد اکران‌های مردمی (سیار) شدند، تاکنون بیش از ۵۰ هزار مخاطب در ۵۷۰ سانس اکران به خود دیده‌اند.

از این میان ۲۵۸۷۳ مخاطب در ۳۱۳ سانس اکران‌های مردمی عمار را برای تماشای فیلم‌ها انتخاب کرده‌اند و ۲۵۶۸۱ نفر در ۲۵۷ سانس از طریق اکران‌های سیار بهمن سبز به تماشای فیلم نشسته‌اند.

فروش این سه فیلم از طریق اکران‌های عمار ۵۳۳ میلیون تومان و اکران‌های بهمن سبز ۵۷۵ میلیون تومان بوده است.

اکران مردمی فیلم‌های آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان و آسمان غرب همچنان پررونق است؛ فعالان فرهنگی می‌توانند جهت اکران فیلم مدنظر خود در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، ادارات، سالن‌های فرهنگی و … به نشانی اینترنتی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۶۰ تماس بگیرند.

کد خبر 749962

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود