Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:58:06 GMT

توماس مولر تایید کرد: ممکن است از بایرن بروم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۷۳۴۸

توماس مولر تایید کرد: ممکن است از بایرن بروم

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید اگر نیکو کوواچ سرمربی این تیم فرصت کافی برای بازی کردن به او ندهد ممکن است بایرن مونیخ را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه روزنامه بیلد گزارشی درباره احتمال ترک بایرن مونیخ توسط توماس مولر، ستاره آلمانی کهنه‌کار این تیم منتشر کرد، مولر هم این شایعات را به نوعی تایید کرد و گفت اگر در هفته‌های آینده زمان کافی برای بازی کردن با پیراهن بایرن بدست نیاورد مجبور خواهد شد آینده‌اش در این تیم را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

توماس مولر که سالها سابقه بازی در تیم ملی آلمان را هم دارد از 10 سالگی عضو باشگاه بایرن بوده و کل دوران فوتبالی خود را در این باشگاه سپری کرده است. اما مولر که این روزها 30ساله است برای به میدان رفتن با پیراهن بایرن دچار مشکل شده و نیکو کوواچ کمتر به او بازی می‌دهد. گفته می‌شود منچستریونایتد و اینتر خواهان جذب این ستاره آلمانی هستند.

 

توماس مولر در گفتگو با نشریه آلمانی کیکر گفت:" بازیکنان جدیدی که بایرن جذب کرده مسلما رقابت در پست من را افزایش داده ولی مشکل این نیست. یک سرمربی باید پیش از هر بازی تصمیم‌های سختی بگیرد. ولی در پنج بازی اخیر بایرن شاهد روندی بوده‌ایم که برای من خوشحال‌کننده نیست".

 

مولر در ادامه گفت:" اگر کادر فنی بایرن در آینده من را به عنوان بازیکن ذخیره ببیند مجبور خواهم شد درباره آینده‌ام فکر کنم".

 

 

توماس مولر بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس مولر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ

از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می‌آید. به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.

او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.

زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود، اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.

بایرن مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.

جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد