Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز چهارشنبه قوه قضاییه،  سید حجت الله علم الهدی، رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری این پژوهشگاه با شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامی عدالت، بیان کرد: ما به دنبال همکاری و هم افزایی در قوه قضاییه هستیم و به نوبه خود آمادگی داریم هر گونه همکاری، هم افزایی و تبادل نظر در کارهای مختلف و پروژه‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: پیش از این تفاهم نامه اولین همکاری ما در همان سامانه ایده صورت گرفت و ادامه پیدا خواهد کرد.
 رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه اظهار کرد: پژوهشگاه در قوه قضاییه ظرفیت منحصر به فردی برای استفاده از ظرفیت نخبگانی کشور دارد و می تواند از ظرفیت اساتید و نخبگان استفاده کند.
علم الهدی با بیان اینکه بنا داریم با تک تک مراکز آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه‌هایی را منعقد کنیم، عنوان کرد: می‌توانیم به عنوان نماینده قوه قضاییه به دانشگاه‌ها خدماتی ارائه دهیم.
 رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه با تاکید بر لزوم نیازسنجی علمی در کشور، گفت: پژوهشگاه این ظرفیت را دارد تا بتواند اساتید معتبر و نخبگان را جذب کند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کند.
 رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان نیز در ادامه این مراسم بر برون سپاری کارهای قوه قضاییه تاکید کرد.
 مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان خاطرنشان کرد: به عنوان بنیاد تعاون زندانیان آمادگی داریم که در این زمینه کمک کنیم و به سراغ برخی از سازمان‌ها نیز رفته‌ایم.
 وی تصریح کرد: ما طرحی را از هفت سال پیش در حال دنبال کردن آن هستیم و ان شاء الله اولین پردیس خدمات الکترونیکی را راه می اندازیم.
 مطهرنژاد عنوان کرد: بانک ایده‌های نوین می‌تواند هم از قوه قضاییه و هم از مردم ایده نوین بگیرد.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوقی و قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، به منظور مشارکت زندانیان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، زندانیان ملایری در پویش درختکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شرکت کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر پویش کاشت یک میلیارد درخت را آغاز کرده است.

در راستای آشنایی زندانیان با فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد همدلی و همکاری در فضای عمومی برای بازسازی طبیعت و ساخت ایرانی آباد، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان تعداد هزار اصله درخت توسط زندانیان در محل موردنظر کاشته شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی