Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی زارعی رئیس بسیج اساتید و استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس که در آئین معارفه و تکریم روسای جدید و قدیم سازمان بسیج اساتید دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان گلستان افزود: در شرایطی که مسعود سلیمانی؛ دانشمند ایرانی و استاد دانشگاه تربیت مدرس بدون کوچکترین عمل مجرمانه و در حالی که به دعوت رسمی یکی از آکادمی های آمریکا در این کشور به نحو وحشیانه ای ربوده و زندانی شده است؛ وزارت خارجه پس از یکسال کوتاهی غیرقابل بخشش، این روزها طرح معاوضهٔ این دانشمند را با یکی از جاسوسان مطرح کرد که طرح این موضوع یعنی پذیرش رسمی تروریسم علمی ازسوی وزارت خارجهٔ ایران!

اخبار سیاسی- استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس ضمن تشکر از کنشگران مطالبه جوی آزادی دکتر سلیمانی ازجمله استادان و شورای عالی انقلاب فرهنگی و با ابراز تأسف از جابجایی جای دانشمندان و جاسوسان در برخی مهندسی های دیپلماتیک و تقبیح حضور یکی از تئوریسین های انقلاب های نرم علیه ملت ها در ایران گفت: در حاشیهٔ واقعهٔ ربایش دانشمند بیگناه ایرانی دو حادثهٔ بزرگ اتفاق افتاد: اول دق کردن مادر این دانشمند و فوت ایشان و دوم پذیرش تروریسم علمی ازسوی وزارت خارجه با طرح معاوضه دانشمند و جاسوس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با خیانت‌بار خواندن حضور یکی از مشاوران جورج سوروس در کشور گفت: جنبش استادی ایران چند روز است که بخاطر حضور مشاور آقای جورج سورس در دفتر کار برخی کارگزاران از طرف کانون های استادی سراسر کشور و استادان و مدرسان وطن‌خواه و اسلامگرا تحت فشار است و به همین خاطر و در احترام به حقوق ملت ایران، جنبش تصمیم گرفته است تا در صورت شناسایی مشاور آقای سوروس در امور براندازی‌های نرم، بلافاصله وی را دستگیر و تحویل مقامات و قضات انقلابی دهد؛

گفتنی است با استعفای غلامرضا منتظری رئیس سابق بسیج اساتید استان گلستان برای ورود به عرصهٔ کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از زحمات وی و ابراهیم مهقانی جانشین بسیج اساتید استان، علیرضا خواجه شاهکویی استاد دانشگاه کشاورزی گرگان به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان گلستان منصوب و معرفی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بسیج تروریسم حقوق وزارت خارجه استاد ایرانی مجتبی زارعی تروریسم علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشگاه پادگان نیست