Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت تلاش همگانی برای حفظ وحدت و آرامش در جامعه برای مقابله توطئه دشمنان گفت: اتخاذ راهبرد‌های ابتکاری و خلاقانه برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری ضروری است. تاریخ انتشار: 21:20 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۳۵۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهور، روز چهارشنبه ۱۷ مهر در همایش مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خیر مقدم به مدیران کل استانی گفت: امیدواریم این همایش با ایجاد زمینه مشاوره و همفکری در رفع مسائل و مشکلات مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار گفت: آگاهی ملت ایران از تحریم و فشار حداکثری آمریکا باعث افزایش مقاومت مردم و ناامیدی دشمنان شده است. ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و حل مشکلات ناشی از این جنگ با اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان بهترین الگو امکان‌پذیر است و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، صرفه‌جویی در مصرف منابع و به‌کارگیری خلاقیت و بهره‌وری بیشتر از امکانات موجود از جمله روش‌های حل مشکلات اقتصادی است.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مانند خاری در چشم جنایتکاران و استعمارگران دنیاست، افزود: دنیا متوجه قدرت ایران اسلامی شده است و همه فهمیده‌اند که ایران در مقابل زورگویی‌ها سر خم نمی‌کند و باید این قدرت را بپذیرند، اما همچنان مشکلاتی را برای کشورمان ایجاد می‌کنند.

معاون رییس جمهور افزود: در این شرایط باید به گونه‌ای مدیریت انجام شود که مشکلات را پشت سر بگذاریم. دشمن در حال تفرقه‌افکنی از طریق دروغ‌پردازی است تا از این راه به نظام اسلامی ضربه بزند و در این شرایط وظیفه همه ما تلاش در جهت حفظ وحدت است. در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باید تمام مدیران در حوزه‌های کاری خود راهبرد‌ها و مسیر‌های ابتکاری را برای حل مشکلات در پیش بگیرند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مردم به بنیاد به چشم سازمانی مقدس نگاه می‌کنند افزود: در این شرایط وظیفه همه ما حفظ وحدت و آرامش در جامعه است و در این راه باید با تبعیت کامل از ولایت فقیه و حمایت از دولت پیش برویم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: اولویت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه معیشت حوزه‌های اشتغال و درمان است. در زمینه اشتغال در ۶ سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار شغل برای ایثارگران ایجاد شده است. در این حوزه باید تمام استان‌ها تلاش کنند از ظرفیت‌های صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به ویژه در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار برای اشتغال ایثارگران استفاده بیشتری کنند.

وی با اشاره به مسائل حوزه درمان ایثارگران گفت: این حوزه بسیار حساس است که باید مورد توجه ویژه‌ای باشد، زیرا درمان موضوعی است که نمی‌توان لحظه‌ای در آن توقف ایجاد کرد و بنابراین باید با وجود تمام مشکلات، مدیریت صحیحی به کار گرفت تا مسائل برطرف شوند.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به ارائه توصیه‌هایی خطاب به مدیران کل استانی پرداخت و با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بر عدم جانبداری از کاندیدا‌ها تأکید کرد و گفت: مراقبت کنید از جایگاه و امکانات بنیاد به نفع کاندیدا‌ها یا جریانات سیاسی استفاده نشود و بی‌طرفی بنیاد در انتخابات باید به طور کامل رعایت شود.

معاون رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم با تلاش‌های بیشتر مسیر فعالیت‌های فرهنگی بنیاد به شکل مناسبی ادامه پیدا کند و پیگیری رسالت بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مؤثر واقع شود، ضمن اینکه تکریم ایثارگران و رعایت شأن آنان، شنیدن مشکلات و خواسته‌های آنان با گشاده‌رویی و رعایت اخلاق اسلامی همچنان مورد تأکید است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایثارگران بنیاد شهید اقتصاد مقاومتی ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار ایلام از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت که اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 747348

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام