Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:14:36 GMT

مسکو: خبرنگار بازداشت‌شده روسیه در ایران آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۰۵۵۸

مسکو: خبرنگار بازداشت‌شده روسیه در ایران آزاد شد

سفارت روسیه در تهران بامداد پنجشنبه از آزادی یک روزنامه‌نگار این کشور که به دلیل برخی مشکلات در زمینه روادید در ایران بازداشت شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سفارت روسیه در تهران از آزادی «یولیا یوزیک»، روزنامه‌نگار روسیه‌ای که به دلیل برخی تخلفات در زمینه روادید در ایران بازداشت شده بود خبر داد و گفت که او راهی مسکو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) به نقل از سفارت روسیه در تهران نوشت یوزیک آزاد شده و در حال بازگشت به روسیه است. طبق این گزارش، این روزنامه‌نگار در ساعات اولیه ۱۰ اکتبر تهران را به مقصد مسکو ترک کرده است.

بیشتر بخوانید:

درخواست مسکو از تهران در مورد خبرنگار روس موسوی: خبرنگار روس بازداشت شده در ایران به زودی آزاد می‌شود بازدید روزنامه نگار روس بازداشت شده از واحدهای نظامی اسرائیل

سفارت روسیه در تهران در کانال تلگرامی خودش نوشته است: «در نتیجه تلاش‌های مشترک وزارت امور خارجه روسیه و سفارت روسیه در تهران ایران تصمیم گرفته یولیا یوزیک را آزاد کند. ایشان در ساعات اولیه ۱۰ اکتبر با پرواز شرکت Aeroflot از ایران راهی مسکو شد.»

«آندری گانکو»، سخنگوی سفارت روسیه گفته که یوزیک بعد از آزادی از زندان گفته که مشکلی ندارد. 

«علی ربیعی»، سخنگوی دولت ایران روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفته بود دستگیری «یولیا یوزیک» با ویزای وی ارتباط دارد و مسائل جاسوسی در کار نیست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن روسیه مسکو یولیا یوزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم

وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشستی در پایتخت قرقیزستان، آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، "سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ "محمدرضا آشتیانی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری‌ نظامی با ایران است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو، امروز(جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپادهای جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد