Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:17:32 GMT

تصور بایرن بدون توماس مولر سخت است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۸۳۹

تصور بایرن بدون توماس مولر سخت است

جاشوا کیمیچ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، دیشب پس از بازی تیم ملی آلمان مقابل آرژانتین درباره شایعات پیرامون جدایی توماس مولر از بایرن مونیخ صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر در هفته‌های اخیر به یک نیمکت نشین محض در بایرن مونیخ تبدیل شده است. او که در سال های اخیر یکی از مهره‌های اصلی باواریایی‌ها به شمار می آمد حالا با پیوستن بازیکنانی مثل فیلیپ کوتینیو و ایوان پریشیچ به بایرن مونیخ به یک نیمکت نشین تبدیل شده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی پیرامون جدایی او از بایرن مونیخ در زمستان پیش رو شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در همین ارتباط جاشوا کیمیچ مدافع ۲۴ ساله بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مصاحبه ای پیرامون این شایعات صحبت کرد و گفت: "من از این موضوع مطلع نیستم که آیا او واقعاً می خواهد بایرن را ترک کند یا خیر. من کاملاً این موضوع را درک می کنم که نیمکت‌نشینی امری بسیار دشوار است. خود من نیز در زمانی که کارلو آنجلوتی سرمربی بایرن بود، در بسیاری از مواقع روی نیمکت می نشستم و کاملاً بر سختی این موضوع واقف هستم. این موضوع که توماس مولر بخواهد در ترکیب اصلی قرار گیرد امری واضح است. تصور بایرن مونیخ بدون مولر امری بسیار سخت و دشوار است. او مانند بازیکنانی مثل باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام یکی از شخصیت های هویت بخش بایرن محسوب می شود.

 

من امیدوار هستم که تصمیم او برای جدایی جدی نباشد و مولر در نهایت در جمع ما ماندگار شود چرا که بایرن به او و تجربیاتش نیاز دارد."

 

جاشوا کیمیچ توماس مولر بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جاشوا کیمیچ توماس مولر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • روزی به نام تلفن!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند