Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با حضور ۱۱ گردان در سنندج برگزار می‌شود. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سرهنگ حسن عسکری اظهار داشت: رزمایش بزرگ بسیج "الی بیت‌المقدس" با شعار چهل سال مردمداری، امنیت و خدمت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش همزمان در سراسر استان کردستان، روز پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مهرماه جاری با حضور 11 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر در 8 نقطه از شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء آمادگی رزم گردان‌های بسیج برای دفاع از سرزمین عنوان کرد و گفت: در طول برگزاری این رزمایش تاکتیک‌های دفاعی، امداد و نجات و امنیتی به‌صورت عملی برگزار می‌شود.

رزمایش سپاه|رکوردزنی سپاه در انتقال تکاوران به منطقه عملیاتی + فیلمرزمایش سپاه| رزمایش "پیامبر اعظم12" پایان یافترزمایش سپاه|انهدام پهپاد دشمن فرضی توسط یگان‌های پدافند نیروی زمینی سپاه

وی شعار این رزمایش را «بسیج 40 سال اقتدار، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی، امنیت و خدمت» اعلام و به نحوه شرکت دادن خواهران در رزمایش اشاره و خاطرنشان کرد: در این رزمایش یک گردان با نام گردان کوثر (ویژه خواهران) در رزمایش امداد و نجات انجام وظیفه خواهد کرد.

سرهنگ عسکری خاطرنشان کرد: ‌برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده هستیم و برگزاری این رزمایشات نشانه اقتدار نیروهای مسلح و مانوری برای گوشزد کردن دشمن، ایستادگی و آمادگی ما در مقابل هر گونه تهدیدی است.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد