Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:04:20 GMT

چهار تغییر ویلموتس؛ از هنگ‌کنگ تا کامبوج

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۵۶۲۶

چهار تغییر ویلموتس؛ از هنگ‌کنگ تا کامبوج

دقایقی پیش از ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کامبوج رونمایی شد. دومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

«مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی ایران نسبت به بازی قبل چهار تغییر در ترکیب اصلی به وجود آورده است.مرتضی پورعلی گنجی به عنوان جانشین مجید حسینی مصدوم در خط دفاعی به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی به جای امید ابراهیمی در مرکز میدان ایفای نقش می‌کند. اشکان دژاگه به جای علیرضا جهانبخش که به اردوی کنونی دعوت نشده است، در زمین حضور خواهد داشت و مهدی طارمی هم که در برابر هنگ‌کنگ مصدوم بود و تیم را همراهی نمی‌کرد، به جای مهدی ترابی در بین ۱۱ بازیکن اصلی حضور دارد.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، میلادمحمدی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد هفت بازیکنی هستند که در هر ۲ مسابقه ایران در این دور از رقابت‌ها در ترکیب اصلی حضور داشته‌اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مجید حسینی تیم ملی کامبوج تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش اشکان دژاگه امید ابراهیمی احمد نوراللهی کامبوج مهدی طارمی مرتضی پورعلی گنجی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش