Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیونی کالای قاچاق در شاهین شهر سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه "مورچه خورت" حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری از محور "شاهین شهر-کاشان" به یک اتوبوس مسافربری اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۷۷۰ عدد لامپ رشته ای، ۶۰۰ بسته شکلات خارجی، ۳۲ بسته جوهر پودر ماشین آلات اداری، ۴۰۰ بسته ژیلت و ۲ دستگاه تسویه آب همگی خارجی کشف شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری راننده و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.   انتقال شش مصدوم برخورد تیبا با ۲۰۶ به بیمارستان فارابی اصفهان مسوول مرکز مدیریت حوادث و وفوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه دیشب دو دستگاه تیبا و پژو ۲۰۶ در پنج کیلومتری کوهپایه در محور اصفهان – نایین با هم برخورد کردند و سه سرنشین مرد ۲۹، ۳۰ و ۳۲ ساله همچنین سه سرنشین زن ۱۶، ۲۰ و ۲۸ ساله از هر دو خودرو مجروح شدند.

غفور راستین افزود: با حضور به موقع ماموران اورژانس وهلال احمر به محل حادثه شش مصدوم دو خودرو به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.

علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس است.   توقیف دانگ فنگ با ۹۰ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای از جنوب کشور به مقصد یکی از استان‌های شمال غربی است که بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: دراین رابطه کامیون دانگ فنگ که حامل محموله افیونی بود شناسایی و در محور "مبارکه-اصفهان" متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۹۰ کیلو و ۲۶۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.   طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ظفر ۸۱ و جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، در روز گذشته کارکنان پلیس مرکز استان با همکاری پلیس‌های تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی در شهر اصفهان قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را شناسایی کردند.

او افزود: با چند عملیات ضربتی در نقاط جرم خیز و آلوده ۱۱ خرده فروش فعال مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر آماده به فروش به همراه تعدادی وسایل جهت فروش مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ خدادوست بیان کرد: در این ماموریت، ۶ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتور سیکلت توقیف و همچنین ۴۸ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان گفت: برخورد با قاچاقچیان با اشراف اطلاعاتی از رویکرد‌های اصلی پلیس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمی‌توان گریخت.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی را که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی موادمخدر بود، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل، ۴ متهم غافلگیر شدند. 

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی تیزرو در این محل، ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی