Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@07:49:09 GMT

ماجرای حمله به نفت کش ایران در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۴۷۷۵

ماجرای حمله به نفت کش ایران در خلیج فارس

به گزارش صدای ایران نفت‌کش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت‌های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.
دو مخزن اصلی نفت در کشتی فوق آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشبختانه همه کارکنان کشتی در وضعیت سالم و ایمن بوده و کشتی نیز اکنون در وضعیت با ثباتی قرار دارد و تنها بدنه کشتی اندکی آسیب دیده است که کارکنان کشتی درصدد کنترل آن هستند.
کارشناسان فنی کشتی و کارشناسان مستقر در اتاق اضطرار شرکت در حال بررسی وضعیت و علل این حادثه هستند.

نشت نفت کشتی متوقف شد
بر اساس تازه‌ترین گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی نفتکش از کشتی سانحه دیده SABITI نشت نفت از کشتی به حداقل رسیده است. بار دیگر تاکید بر این نکته ضروری است که هیچ‌گونه حریقی در کشتی رخ نداده است و همه کارکنان در وضع کاملا ایمن و سالم قرار دارند و شرایط کلی کشتی نیز در حال کنترل است.

نفت کش اسیب دیده ایرانی در دریای سرخ در شرایط پایدار است
آخرین گزارشهای دریافت شده از نفت کش ایرانی سانتیزد(Sanitized) که صبح امروز در دریای سرخ به دلیل احتمال حمله تروریستی دچار اسیب شده حاکیست، شرایط وضعیت شناور کاملا تحت کنترل بوده و خدمه در حال حفظ شرایط پایدار درنفت کش هستند
بر اساس این گزارش در رخداد صبح امروز هیچ یک از خدمه کشتی دچار اسیب نشده اند و مجموعه کارکنان نفت کش در سلامتی کامل هستند.

افزایش بهای نفت
در پی انفجار نفتکش ایرانی در 60 مایلی بندر جده عربستان، قیمت نفت در بازارهای جهانی دو درصد افزایش یافت. براساس گزارش بلومبرگ هر بشکه نفت برنت به قیمت 60 دلار و 19 سنت عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته رشد 2 درصدی داشته است. قیمت نفت وست‌تگزاس آ‌مریکا هم با همین حدود افزایش به قیمت 54 دلار و 49 سنت معامله می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نفتکش ایران صدای ایران نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر

به گزارش فرارو، عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کردند.

دیگر خبرها

  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی