Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم با حکم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، پس از استعفای حجت‌الاسلام «علی مقنی»، رئیس بنیاد مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران، رئیس جدید این بنیاد معرفی شد و با مصوبه هیئت امنای بنیاد مسابقات و حکم حجت‌الاسلام «سیدمهدی خاموشی»، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، کریم دولتی به ریاست این بنیاد منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معرفی روز گذشته، ۱۹ مهرماه، همزمان با اختتامیه بخش بانوان چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در اصفهان انجام شد.

 

کریم دولتی، حافظ کل قرآن کریم و پژوهشگر قرآنی، پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله ریاست دانشکده علوم قرآنی تهران، مسئول کمیته فنی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، عضو ستاد هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور و داوری بسیاری از مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی قرآن کریم را در کارنامه فعالیت‌های قرآنی خود داشته است.

 

 در بخشی از حکم رئیس جدید بنیاد آمده است: «انتظار می‌رود بنیاد مسابقات با همکاری مرکز امور قرآنی و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن نسبت به اجرای سند راهبردی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران اقدام کند».

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین شیراز مسجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کریم دولتی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید میکائیل باقری، عصر امروز _سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، اظهار کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور، ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور شرکت کردند.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

وی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 749505

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی