Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: همه مدیران باید بدون ترس، ولو اینکه در فضای مجازی انگ شراکت با سرمایه‌گذاران را بخورند، برای ورود سرمایه‌گذاران به استان پای کار باشند.

به گزارش ایسنا، هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که امروز(20 مهر) برگزار شد، با اشاره به بهتر شدن جایگاه استان از نظر بیکاری اظهار کرد: حل مشکل اشتغال اولویت اول استان است و کماکان باید همه هم و غم خود را برای حل مشکل اشتغال استان بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال نیز مدیران باید با همین سرعت برای حل مشکل اشتغال در استان تلاش کنند، تاکید کرد: باید فرماندارانی که برای موضوع اشتغال کم وقت می‌گذارند، شناسایی و دلایل این کار بررسی شود.


استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه با اعتبارات دولتی به تنهایی نمی‌توان مشکل اشتغال را حل کرد و نیاز به استفاده از منابع بخش خصوصی و ورود سرمایه‌گذاران است، تاکید کرد: برای ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری در استان باید همه پای کار آمده و با از بین بردن موانع نرم افزاری و سخت افزاری، تلاش کنیم تا سرمایه و نقدینگی  به سمت استان سرازیر شود که البته مشارکت و همراهی مردم را هم در این زمینه نباید نادیده بگیریم.


وی در ادامه با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران هنوز در سیستم بانکی با چالش مواجه هستند، گفت: گاهی سرمایه گذاران بین شش ماه تا یک سال اسیر بروکراسی بانک‌ها می‌شوند که این موضوع باعث فراری دادن آنها از استان می‌شود.

 وی اضافه کرد: مدیران باید بدون ترس، ولو اینکه در فضای مجازی انگ شراکت با سرمایه گذاران را بخورند، برای ورود سرمایه گذاران به استان پای کار باشند.


استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به وضعیت خوب استان در نیمه نخست امسال از نظر شاخص نرخ تورم، گفت: اگرچه موفق به کنترل نرخ تورم استان در نیمه نخست سال شده‌ایم، اما هنوز باید در این حوزه کار کنیم.


وی اضافه کرد: آمارهای موجود در زمینه تورم نشان از کار خوب در این حوزه دارد و اینکه ستاد تنظیم بازار خوب عمل کرده است.


بازوند سپس با تاکید بر اینکه کارهای پژوهشی باید در بهبود وضعیت رفاهی، اقتصادی و معیشتی مردم اثرگذار باشند، اظهار کرد: کارهای پژوهشی باید سر سفره مردم و در زندگی آنها خود را نشان دهند، در حالیکه متاسفانه در استان و حتی کشور ما کارهای پژوهشی با چنین رویکردی انجام نمی‌شوند.

بازوند با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید در راستای حل چالش‌های استان بکار گرفته شوند، ادامه داد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های خیلی خوبی مثل راه آهن و فرودگاه دارد، ضمن اینکه به عنوان بندر خشک نیز انتخاب شده و همه اینها ظرفیت های خیلی خوبی برای پای کار آمدن سرمایه‌گذارن بخش خصوصی هستند، اما اینکه سرمایه گذاران اقبالی به سرمایه گذاری در این استان از خود نشان نمی دهند ضرورت انجام کارهای پژوهشی در استان را بیشتر می‌کند.


وی اشاره ای هم به موضوع کلانشهر شدن کرمانشاه داشت و افزود: باید با انجام کارهای پژوهشی به دنبال استفاده خوب از ظرفیت های اینچنینی باشیم.


استاندار کرمانشاه در پایان این نشسست از وضعیت آنتن‌دهی همراه اول در مرز خسروی شدیدا انتقاد کرد و از رسانه‌ها خواست تا این نارضایتی را اعلام کنند.


وی اضافه کرد: چرا باید همراه اول همه خدمات خود را به مرزهای مهران و شلمچه ببرد و وضعیت خدمات دهی آن در مرز خسروی بسیار بد باشد.


شهریار بهنیا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به مستقر کردن هشت پرتابل در مرز خسروی در کنار سه سایت دائم برای اربعین، گفت: همین تعداد هم ایرانسل داریم و از نظر خدمات دهی به زوار مشکلی نداریم، هرچند ممکن است به دلیل ازدحام جمعیت مشکلاتی بوجود آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی اشتغال كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغ پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین اظهار کرد: امروز از منتهاالیه شهر قزوین تا جنوبی ترین بخش شهر از طریق کمربندی در دسترس است.

وی افزود: در امتداد همین کمربندی به زودی کار ساخت دو تقاطع غیرهمسطح و کم نظیر در میدان دفاع مقدس و تقاطع اقبالیه کمربندی نسیم شمال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این دو پروژه نیز باید ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم، گفت: همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است.

وی تاکید کرد: این پروژه مرمت نسیم شمال با همراهی مدیران و همدلی آنها به خوبی اجرا شد، تاکید کرد: عرض این کمربندی بدون حتی قطع یک درخت به ۱۴ متر افزایش پیدا کرد که در نوع خود و بنا به محدودیت‌های باغستان بی نظیر است.

شهردار قزوین بیان کرد: باید قدر این همدلی و همراهی مسؤولین را بدانیم و بدون توقف با دغدغه‌ای که وجود دارد به سمت توسعه شهر قزوین حرکت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار و همچنین ایستگاه آتش نشانی بازار قزوین به زودی به زمین بخورد تا گام بزرگی برای حل مشکل بخش عمده‌ای شهروندان و کسبه شهر برداشته شود.

کد خبر 6097146

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد