Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:12:09 GMT

مازندران با ۲ تیم درلیگ برتر کشتی شرکت کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۰۵۸

مازندران با ۲ تیم درلیگ برتر کشتی شرکت کرد

غلامرضا نوری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم های رعد ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد و  رعد پدافند هوایی نوشهردر لیگ برتر کشتی فرنگی به مصاف حریفان لیگ برتری خود خواهند رفت و تیم رعد ستارگان ساری در گروه دوم این رقابتها با تیم های نیروی زمینی ارتش لرستان ، دانشگاه آزاد اسلامی و تا ثبت جهانی توس هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری زاده اضافه کرد، در کشتی آزاد و در گروه یک نیز بازار بزرگ ایران ، نام آوران اترک خراسان شمالی ،  آسانسور و پله برقی بهران و پاس تهران حضور دارند.

دبیر هیئت کشتی مازندران درخصوص رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور نیزگفت، تیم رعد پدافند هوایی نوشهرتنها نماینده مازندران در گروه ب این رقابتها با تیم های سینا صنعت ایذه ،  آریوبرزن بهبهان و دانشگاه آزاد اسلامی هم گروه است.

نوری زاده ادامه داد، درگروه یک لیگ برترکشتی فرنگی نیز، تیم های بازار بزرگ ایران ، هیأت کشتی سیرجان ، شهدای مدافع حرم قم و هیأت کشتی خراسان جنوبی حضور دارند.

دوررفت فصل جدید رقابتهای لیگ برترکشتی  آزاد وفرنگی باشگاه های کشور از روز دوشنبه ۲۲ مهر درشهرهای مختلف آغاز می شود.

شاگردان "مرتضی قربانی" درتیم رعدستارگان ساری  درهفته نخست رقابتهای کشتی آزاد درگروه ازساعت۱۸:۰۰روزدوشنبه۲۲مهردرسالن  ورزشی سیدرسول حسینی این شهر میزبان تیم هیات کشتی خرم اباد است.

در کشتی فرنگی نیز تیم رعدپدافندنوشهردیگرنماینده مازندران درگره الف پس از استراحت درهفته اول درروزسه شنبه۲۳مهر ازساعت۱۶:۰۰دردیداری بیرون ازخانه باسیناصنعت ایذه مصاف می کند.

کد خبر 4744224

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ کشتی ساری مسابقات قهرمانی کشور اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محور‌های فریدونکنار - آمل، ساری-قائمشهر، ساری-لاریم و ساری - نکا به طول ۲ کیلومتر در یک ماه گذشته اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات