Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:15:50 GMT

ویژه‌برنامه‌های اربعینی شبکه قرآن و معارف سیما

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۷۵۷

ویژه‌برنامه‌های اربعینی شبکه قرآن و معارف سیما

ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعلام شد.

 

«کنار قدم های جابر» عنوان ویژه برنامه ای است که ایام اربعین از روز پنج شنبه ۱۸ مهر آغاز و هرشب ساعت ۲۱ به صورت زنده از کربلای معلی از آنتن شبکه قرآ« و معارف سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با حضور کارشناسان مطرح معارفی به موضوع فضیلت زیارت اربعین و همچنین مهدویت و اربعین می پردازد، ضمن آن که شعرخوانی شعرای آیینی، مدیحه سرایی مادحین اهل بیت (ع) و کتاب خوانی از دیگر بخش های «کنار قدم‌های جابر» به شمار می آید.

 

«نغمه عشاق» عنوان دیگر برنامه زنده این شبکه در ایام اربعین است که به معرفی هیات مذهبی سراسر کشور و موکب های حسینی و نیز پخش نغمات عاشورایی به درخواست مخاطبان می پردازد. پخش این برنامه نیز از پنج شنبه ۱۸ مهر آغاز شده و با اجرای «هادی ربیعی» هرشب ساعت ۲۲ پخش می شود.

 

همچنین علاقه مندان به سخنرانی های مذهبی می توانند هر روز از ساعت ۱۳:۳۰، به تماشای سخنرانی های مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی(ره) با موضوع «عزت و ذلت در نهضت حسینی »بنشینند.

 

گفتگو با شیعیان خارجی، موکب داران و خادمین زوار امام حسین (ع) و معرفی فعالیت های قرآنی و فردی آنها در «مستندهای اربعین» به تصویر کشیده خواهد شد که دوستداران این نوع برنامه ها می توانند همه روزه در سه نوبت و در ساعت های ۱۰:۱۵، ۱۴:۰۰ و ۱۶:۴۵ این مستندها را تماشا کنند.

 

گفتنی است ارتباط زنده با موکب های مستقر در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و همچنین پخش کلیپ های اربعینی از دیگر تدارکات این شبکه در ایام اربعین است که در فواصل مختلف پخش تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین شیراز مسجد اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد مرز مهران روزنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شبکه قرآن اربعین حسینی ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد