Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله از مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور بانوان به میزبانی پیست کراس مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برگزار و با قهرمانی استان تهران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این مسابقات با حضور ۳۲ بانوی موتور سوار از ۸ استان کشور  در قالب کلاس های مختلف برگزار شد و در نهایت تیم های استان تهران ، خراسان رضوی و اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور تماشاگران و علاقمندان به موتورکراس بود که شاهد رقابتی پر هیجان و جذاب میان بانوان موتورسوار در پیست سرزمین ایرانیان بودند.

فیروزه سید مهدی نائب رئیس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه این رقابت ها ضمن ابراز رضایت از پیشرفت روز افزون بانوان موتورسوار ​در دو سال اخیر ، به استقبال زیاد علاقمندان به این رشته در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: تلاش فدراسیون بر این است با ایجاد امکانات و فضای بیشتر برای جذب و حضور بانوان در عرصه موتورسواری قدم های بیشتری برداشته شود. وی همچنین از برنامه ریزی کمیته آموزش برای تشکیل دوره های آموزشی بانوان در دو بخش موتور کراس و موتور ریس ​طی هفته های آینده خبر داد.

کلاس ۶۵ سی سی حرفه ای​

۱- نازنین فاطمه سلیمان پور
۲- بهار عباسی
۳- هستی رضایی

کلاس ۱۵۰ سی سی حرفه ای

۱- هستی رضایی
۲- مهدیس حیدر نژاد گرجی
۳- هلیا کوچک سلیمی

کلاس ۲۵۰ سی سی حرفه ای

۱- افسانه جباری
۲- شکیلا پولادی
۳- فهیمه نعمت الهی

کلاس ۱۵۰ سی سی آماتور

۱- مهتاب پلارک
۲- رکسانا معدن کن
۳- سپیده قاسمی

کلاس ۲۵۰ سی سی آماتور

۱- مبینا عسگری
۲- پریسا حسنی
۳- نرگس زمانی​

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان