Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در نشست با زنان کارآفرین استان با بیان اینکه مردم با تمام سختی و مشکلات در صحنه ایستاده اند، گفت: فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد نشان می‌دهد جامعه‌ای زنده، پویا و مبارز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مبارزه برعلیه جهل، نادانی و سرگردانی وجود دارد و دولت زمینه ساز فعالیت‌های مدنی و بالقوه شدن سرمایه عظیم اجتماعی را فراهم کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت باید زیرساخت‌های بالقوه شدن ظرفیت‌ها را فراهم کند، گفت: اگر رویه‌ها و سیاست‌هایی وجود دارد که اجازه فعالیت به تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نمی‌دهد باید جلوی آن را گرفت.

ابتکار افزود: اگر بخش اقتصادی نیاز به حمایت دارد باید حمایت‌های لازم را به عمل آورد و دولت در این راستا تلاش و برنامه و دارد.

او گفت: تغییر چهره استان در حوزه اشتغال، کشاورزی، صنعت، تولیدات، گردشگری نیازمند برنامه محوری است.

فعالیت ۲۵ سمن حوزه زنان و خانواده در مازندران

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته مازندران با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: ۲۵ سازمان مردم‌نهاد حوزه زنان و خانواده در مازندران فعالیت می‌کنند.

او افزود: ۴۴ درصد از هیات مدیره سازمان‌های مردم‌نهاد در مازندران زن و ۸۰ درصد خانه‌دار هستند.

استاندار مازندران  با بیان اینکه دوره طلایی برای اجرای برنامه‌های حوزه زنان و خانواده را در اختیار داریم، گفت: در قالب لوایح و تصویب قانون، دولت در صدد رفع مشکلات حوزه بانوان است.

حسین‌زادگان نداشتن شرکت بزرگ هلدینگ سرمایه‌گذاری از معضلات مازندران دانست و افزود: اکنون با مشارکت صد نفر در حال راه اندازی این شرکت هستیم.

او با بیان اینکه دولت در این زمینه کمک کرده و در خرید بخشی از سهام مشارکت می‌کند، گفت: به این ترتیب خلا نداشتن شرکت بزرگ در استان رفع می‌شود.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مازندران درباره برندسازی در استان اقداماتی انجام داده است، افزود: با برندسازی می‌توان بخشی از مشکلات اقتصادی را رفع کرد.

شرکت در جلسه زنان فعال و بازدید از یک کارگاه تولید سفال و بازدید از زندان زنان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری به مازندران است.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند