Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:15:36 GMT

بخش نخست محوطه پایانه مرزی آستارا ساماندهی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۶۵۹

بخش نخست محوطه پایانه مرزی آستارا ساماندهی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد عصر شنبه در بازدید از پایانه مرزی آستارا گفت: روزانه سه تا هفت هزار نفر از این پایانه تردد می کنند و ساماندهی محوطه آن در شورای تامین استان مطرح شده بود.

وی افزود: در طرح ساماندهی با همکاری شهرداری، پایانه مرزی و دستگاه های متولی به جدول کشی و تامین روشنایی خیابان، ساخت سرویس های بهداشتی، ساماندهی پارکینگ خودروهای سبک، تعریض خیابان ضلع غربی گمرک، بازگشایی درب گمرک به پایانه، رنگ آمیزی، زیباسازی مسیر و استقرار صرافی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ترافیک شدید محوطه پایانه در مناسبت های اربعین، تعطیلات نوروز و تابستان به دلیل حضور دست فروشان و خودروهای مسافربر غیرمجاز، باعث گلایه مردم و گردشگران می‌شود.

رستم زاد افزود: مرحله دوم طرح ساماندهی مسیرهای منتهی به گمرک و پایانه مرزی، شامل ساماندهی دست فروشان خواهد بود و شهرداری باید برای اجرای آن برنامه ریزی کند.

فرماندار آستارا گفت: اداره کل گمرک و پایانه مرزی این شهرستان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و حضور پلیس راهور در مسیرهای منتهی به آن مکان ها باید پر رنگ باشد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از مراکز مهم صادرات و واردات کشور است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا طرح های زیرساختی فرمانداری آستارا کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی