Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سپاهان که در تجربه کوتاه لیگ برتری خود چشم‌ها را به سمت خود خیره کرده و توانسته نمایش درخشانی به جا بگذارد، با گلزنی برابر پرسپولیس نامش بیش از گذشته بر سر زبان‌ها افتاد و بعد از آن نیز از سوی ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد. نمایش درخشان این بازیکن جوان طی روزهای اخیر اما با شایعه عجیبی همراه بوده است؛ گفته می‌شود محمد محبی در نقل و انتقالات تابستان و بعد از پایان لیگ آزادگان و در شرایطی که در تیم شاهین بوشهر حضور داشت به باشگاه لینک شده بود اما ایرج عرب این انتقال را نپذیرفت و مدعی شد که پرسپولیس جای بازیکنان ستاره است و جایی برای بازیکنان لیگ یکی و پایین‌تر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله‌ای که موج دیگر انتقادی علیه مدیرعامل سابق باشگاه شکل داده است.

ایرج عرب، مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص این ادعا اینطور توضیح داده است: من اصلا این آقایی که گفته می‌شود محبی را به من معرفی کرده نه تاکنون دیده‌ام و نه تماس تلفنی داشته‌ام. در دوران حضورم در پرسپولیس تمام تلاشم را به کار گرفتم تا استعدادهای زیر 23 سال را با نظر سرمربی جذب کنیم و به نظرم در این مورد هم موفق بودم که نتیجه این تلاش گل پیروزی‌بخش دربی بود که به واسطه یکی از همین جوان ها به ثمر رسید. مهدی عبدی که نزدیک بود از باشگاه دور شود و فصل گذشته را هم راهی تیم دیگری شده بود اما او را برگرداندیم و خوشبختانه با گل خود در دربی، دل هواداران پرسپولیس را هم شاد کرد.

وی ادامه داد: هواداران باهوش پرسپولیس هم مطمئنا می‌دانند که این بازارگرمی‌ها توسط دلالان همیشه صورت می‌گیرد تا بازیکن تحت قرارداد خود را در سال‌های بعد به قیمت بالایی به فروش برسانند. تنها صحبت من اما این است که نه این آقا را تاکنون دیده‌ام و نه تماسی داشته‌ایم که برخی می‌گویند محبی را به من معرفی کردند و من او را رد کرده‌ام.

43257

کد خبر 1309986

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایرج عرب باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران سوریه ترکیه اربعین ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین کردهای سوریه دونالد ترامپ سینمای ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی