Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرفندرسکی با اشاره به پایگاه خدمات اجتماعی در استان گلستان، گفت: از سال ۸۶ این پایگاه ها راه اندازی شده و در مناطق محروم تلاش شده به توانمندسازی افراد کمک شود.

«سیدحسن میرفندرسکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: خدمات اورژانس اجتماعی یکی از متعالی ترین برنامه های سازمان بهزیستی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام بهزیستی استان گلستان ادامه داد: خدمات اورژانس اجتماعی شامل خدمات حمایت های روانی و اجتماعی، حقوقی، مددکاری اجتماعی به آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب های اجتماعی است.

 

میرفندرسکی متذکر شد: افراد جامعه در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری، اقدام به خودکشی، مشکلات خانواگی، حل مسائل فردی با مرکز اورژانس اجتماعی و شمار تلفن 123 تماس می گیرند و از خدمات مشاوران و مددکاران این مرکز بهره می جویند.

 

وی افزود: در صورت نیاز به اقدام فوریتی مانند اورژانس پزشکی تیم اورژانس اجتماعی شامل مددکار و مشاور در محل حاضر خواهد شد و خدمات آنی ارائه می دهد.

 

قائم مقام بهزیستی استان گلستان به پایگاه خدمات اجتماعی در استان گلستان اشاره کرد و افزود: از سال 86 این پایگاه ها راه اندازی شده و در مناطق محروم تلاش شده به توانمندسازی افراد کمک می کنیم و در این مسیر گروه های توسعه محلی کوچک را راه اندازی می کنیم.

 

میرفندرسکی بیان کرد: بخشی دیگر از فعالیت اورژانس در مرکز مداخله در بحران است و افراد به صورت حضوری در مراکز ما حضور پیدا می کنند و خدمات خود را دریافت می کنند به جز شهرهای بندرگز کردکوی و گالیکش در مابقی شهرستان ها دارای مرکز اورژانس اجتماعی هستیم و خدمات به شهروندان ارائه می دهند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ کانون های فرهنگی هنری مساجد موکب اربعین شیراز بهزیستی گلستان مرکز اورژانس اجتماعی میرفندرسکی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد