Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی؛ رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری عنوان کرد: رعایت استاندارد در فرآیندهای ساخت و ساز بدون شک نقش مهم و موثری در افزایش تاب آوری ساختمانها و ایمنی شهروندان خواهد داشت، بر همین اساس استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی و کارگران ماهر نقش بی بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب آوری ساختمانها داشته و لازم است شهرداری و دیگر دستگاههای اجرائی در این زمینه با انجام تکالیف قانونی خود گامی در مسیر ادای حق به شهر شهروندان بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به عنوان نماینده مردم عزیز تهران در شورای اسلامی شهر تهران با استناد به بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور به شهرداری تهران درباره توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها تذکر می دهم و خواهان اجرای کامل مصوبات شورای اسلامی شهر تهران در این باره به ویژه « الزام شهرداری تهران به فرهنگ‌سازی در خصوص ترویج استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد»و «چگونگی ایمن‌سازی و استاندارد بیمارستان‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی شهر تهران» به عنوان دو مصوبه خاص شورا در مسیر تحقق ساخت و ساز استاندارد با کیفیت و ایمن هستم.

فراهانی تاکید کرد: شهرداری تهران ضمن توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها باید اهتمام ویژه ای در استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد در ساختمانهای در دست احداث خود داشته و در این زمینه الگوی دستگاههای اجرایی و سازمان های عمومی باشد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: امیدوارم با اجرای به موقع مصوبات شورا و اهتمام حناچی، شهردار تهران شاهد ارتقای کیفیت ساخت و ساز در شهر باشیم.

کد خبر 4744988 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید فراهانی شهرداری تهران شورای شهر تهران ساخت و ساز اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی محسن هاشمی پیروز حناچی شهر تهران آتش نشانی ناجا سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه ای از پارک لاله به وسعت دو هزار متر توسط شهرداری حصار کشی شده است، یادآور شد: قرار است در این بوستان یک فضای فرهنگی ساخته شود. وقتی گفته می شود ساخت و ساز بدون قطع درختان انجام می شود سوال ما این است که در هر ۲ هزار متر هیچ درختی وجود ندارد؟ در این بوستان درختان ارزشمند و تنومندی وجود دارد. گویا دستور توقف ساخت و ساز در بوستان صادر شده و از شهردار تهران درخواست داریم نسبت به اطلاع رسانی دقیق اقدام کند و دستور دهد حصارهایی که دور این بوستان کشیده شده، برداشته شود. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است