Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پست بابلسر از توزیع 357 هزار و 578 فقره مرسوله پستی به درب منازل شهروندان بابلسری خبر داد و گفت: درآمد اداره پست بابلسر به 16 میلیارد تومان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسماعیل نبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: آمار مرسولات سال پستی از 17 مهر 97 تا 17 مهر 98 در بابلسر بالغ بر 357 هزار و 578 فقره مرسوله بوده که به درب منازل توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه اداره پست بابلسر دارای 21 کارمند رسمی، پیمانی و قراردادی است خاطرنشان کرد: دو دفتر پستی فعال دولتی، پنج دفتر پیشخوان شهری، 12 دفتر پیشخوان روستایی، پنج نمایندگی توزیع، یک دفتر پستی در اداره ثبت اسناد و یک دفتر نمایندگی شهری برای دریافت مرسولات شهری هادی شهر از مجموع دفاتر و نمایندگی‌های اداره پست بابلسر است.

رئیس اداره پست بابلسر تصریح کرد: حدود هزار و 200 مرسوله به صورت روزانه توسط کارکنان این اداره به درب منازل شهروندان تحویل داده می‌شود و بنابر آمار دستگاه‌های نظارتی، پست بابلسر با حداقل بازخورد منفی رو به رو است.

نبیلی با بیان اینکه از لحاظ شاخص‌های کیفی در بین 6 اداره برتر پست استان قرار داریم، یادآور شد: از نظر درآمدی اداره پست بابلسر پس از شهرستان‌های ساری، بابل، قائمشهر و آمل در رتبه پنجم قرار دارد.

وی اذعان کرد: تمامی مستقلاتی که احساس می‌شد به نحوی می‌تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک کار باشد تلاش کردیم تا به ارزش افزوده مناسب تبدیل کنیم؛ زمین بایری داشتیم که به بانک گل اجاره دادیم و از این رو توانستیم هم درآمدزایی و اشتغالزایی را داشته باشیم.

رئیس اداره پست بابلسر اظهار کرد: در این روزها که مراجعه زیادی برای دریافت گذرنامه وجود داشت ساعت کار را برای کارکنان افزایش دادیم تا رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته باشد و خدمات موثری به شهروندان ارائه کنیم.

نبیلی خاطرنشان کرد: 147 هزار و 578 فقره مرسوله در سال پستی 97 - 98 از بابلسر به نقاط مختلف کشور ارسال شد و 214 هزار و 642 فقره مرسوله به این شهرستان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگی گمرکی پست خارجه اداره پست شهرستان فعال است، تصریح کرد: در زمینه ارسال مرسوله به خارج از کشور هم رشد قابل توجهی داشتیم.

رئیس اداره پست بابلسر با تاکید بر اینکه به دنبال اتصال بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بودیم یادآور شد: در زمینه آمار امانت مانند برنج، شکرسرخ، توت فرنگی و پرتقال عملکرد خوبی صورت گرفت و با 32 هزار و 489 فقره رشد 10 درصدی ترافیک و 24 درصدی درآمدی را شاهد بودیم.

این مسئول افزود: درآمد اداره پست بابلسر در سال 96 - 97 مبلغ 15 میلیارد تومان بوده و این مبلغ در سال 97 - 98 با رشد دو درصدی به مبلغ 16 میلیارد تومان رسیده است.

نبیلی گفت: روزانه بین 400 تا 500 کارت سوخت توزیع شده و هم‌اکنون بین 100 تا 150 کارت سوخت در اختیار اداره پست قرار دارد.

رئیس اداره پست بابلسر اظهار کرد: حدود 98 درصد شهروندان بابلسری ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام داده‌اند و حدود هزار کارت صادر شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره پست آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود

مدیرکل پست استان یزد با اشاره به راه‌اندازی باجه قبول مرسولات پستی در ایستگاه راه‌آهن یزد در سال گذشته گفت: به زودی باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال و راه‌اندازی خواهد شد.

حمیدرضا آقاجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به اهم اقدامات و عملکرد یک ساله پست استان یزد اظهار کرد: فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته در راستای هوشمندسازی، تجارت الکترونیک و GNAF بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی تلفن چهار رقمی ۳۳۷۴ با هدف تسهیل در ارتباط مشتریان و پاسخگویی مؤثرتر به امور مشتریان در سراسر استان یزد از راه‌اندازی پیک شهری در استان با هدف تسریع در توزیع مرسولات شهری خبر داد و افزود: بهسازی تجهیزات پستی و ارتقای سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل پست استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های حائز اهمیت که سال گذشته اجرا شد استقرار و راه‌اندازی باجه قبول پستی در ایستگاه راه آهن یزد بود که مورد استقبال مردم استان قرار گرفت.

آقاجانی تصریح کرد: قراردادهای جدید تجارت الکترونیک با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها منعقد شده و بهسازی تجهیزات موزعین و تجهیز موزعین به دستگاه پوز اندرویدی از دیگر فعالیت‌های ما در سال قبل بوده است.

وی با اشاره به بهسازی و مناسب‌سازی فضاهای تجزیه و توزیع ادارات پست شهرستان‌های میبد، اردکان و بافق، اضافه کرد: ترافیک مرسولات صادره از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک استان و ترافیک مرسولات وارده تجارت الکترونیک استان یزد رشد داشته است.

مدیرکل پست استان یزد ادامه داد: پست استان سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم در عملکرد شاخص‌های اختصاصی میان ادارات پست استان‌ها شده است.

آقاجانی تاکید کرد: با تلاش مجموعه پست استان، به‌روزرسانی اطلاعات و ژئوکدسازی هفت شهر مروست، نیر، اشکذر، مجومرد، خضرآباد، بخ و خرانق انجام و ژئوکدسازی در استان تا بیش از ۸۵ درصد در راستای انجام پروژه‌های GNAF محقق شد.

وی ادامه داد: از برنامه‌های پست در سال جاری پیگیری تخصیص ۱۲ هکتار زمین برای ساخت و بهره‌برداری هاب مرکز کشور در استان یزد است.

مدیرکل پست استان یزد از راه‌اندازی خدمت «باجه تحویل و دریافت» در استان از ابتدای خرداد خبر داد و افزود: نوسازی ناوگان توزیع شهری موزعین و راه‌اندازی باجه سیار قبول مرسولات پستی از دیگر برنامه‌ها و اهداف پیشرو در اجرای برنامه‌ها و اقدامات سال جاری خواهد بود.

کد خبر 748747

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند