Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران زنگیشه در گفت‌وگو با شهرنوشت با اشاره به بخشی از اقدامات اجرایی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور که مسئولیت آن با شهرداری تهران است، گفت: براساس تقسیم بندی‌های انجام‌شده، مسئولیت ارائه خدمات در مرز مهران به شهرداری های منطقه ۵ تهران، اراک و اردبیل واگذار شد. با هماهنگی‌های انجام‌شده در مجموع ۸۰۰ نیروی انسانی ، ۴۶ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی ، ۵۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۵ اکیپ آتش‌نشانی در مرز حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شهرداری‌های منطقه ۱۳ شهرداری تهران، کرمانشاه و ارومیه با ۳۱۳ نیروی انسانی ، ۴۳ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی ، ۳۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸ اکیپ آتش نشانی مسئولیت خدمات رسانی در مرز خسروی را برعهده دارند.

به گفته سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران؛ شهرداری‌های منطقه ۶ شهرداری تهران و شیراز با مجموع ۶۵۰ نیروی انسانی، ۶۵ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی ، ۱۹۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸ اکیپ آتش نشانی در مرز شلمچه حضور دارند.

زنگیشه تاکید کرد: همچنین شهرداری های منطقه ۴ شهرداری تهران و شهرداری اهواز با مجموع ۲۴۰ نیروی انسانی ، ۳۳ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی ، ۳۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۵ اکیپ آتش نشانی در مرز چذابه خدمات رسانی می کنند.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: در مجموع ۲ هزار نیروی انسانی ، ۱۸۷ دستگاه انواع خودروی خدماتی، هزار و ۵۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۲۶ اکیپ آتشنشانی از ۵ مهرماه تا ۲ آبان ماه در ۴ مرز ایران و عراق مستقر هستند.

کد خبر 458619 برچسب‌ها شهرداری ایران و عراق ماه محرم - اربعین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری ایران و عراق ماه محرم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده به علت سپتی سمی حاد (یک نوع عفونت خون جدی) ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

حمزه ئی با تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

حمزه ئی گفت: همشهریان می‌توانند هر گونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد