Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امیر محسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی استعفا داد.

دکتر ضیایی با تایید استعفای خود، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در زمان تغییر مسئولیت‌ها، رفتار حرفه‌ای ایجاب می‌کند که مدیران و معاونان مجموعه با ارایه استعفانامه، دست مدیریت جدید را برای ادامه همکاری باز بگذارند. همچنین ما جزو اعضای هیات علمی و از مجموعه دانشگاه هستیم و استعفا به معنای جدایی از مجموعه دانشگاه و سایر معانی جانبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری چندین ساله با دکتر زالی در مجموعه دانشگاه، گفت: این مساله یک اقدام حرفه‌ای و اخلاقی برای کمک به مدیریت جدید و ارایه حق انتخاب به ایشان است.

ضیایی با بیان اینکه بنده همچنین به عنوان عضو هیات علمی، دبیر جذب و عضو هیات ممیزه به همکاری با دانشگاه ادامه می دهم، گفت: بنابراین این استعفا معنای خاصی نداشته و با موضوع خاصی ارتباط ندارد.

دکتر ضیایی با بیان اینکه البته مدیر جدید برای تداوم مسئولیت همکاران اصرار داشتند، تصریح کرد:‌ به هرحال این اقدام رسم بوده و برای کمک به حق انتخاب مدیریت جدید انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در خاتمه با بیان اینکه سرپرست جدید دانشگاه از بنده تقاضای استعفا نداشتند، عنوان کرد: البته بنده به عنوان سرباز دانشگاه همچنان به همکاری خود ادامه می‌دهم.  

به گزارش ایسنا، در متن استعفانامه دکتر ضیایی خطاب به اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه آموزش دانشگاه آمده است:

"ضمن تشکر از رییس محترم سابق دانشگاه در اعتماد به اینجانب ،‌اینک که دوره فعالیتم در معاونت آموزشی به پایان رسیده و علیرغم محبت سرپرست محترم دانشگاه، مصلحت دیدم مجددا اهتمام بیشتری در نقش پرافتخار معلمی دانشگاه داشته باشم. لذا بر اینجانب فرض است که بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عزیزانی که بر بنده منت گذاشته‌اند و در این دو سال نهایت تلاش و معاضدت صادقانه را با حوزه آموزش دانشگاه مبذول نموده‌اند،‌تقدیم نمایم. بی شک دستاوردهای بزرگ آموزش دانشگاه در این سفر دشوار ولی شیرین جز با همدلی و تلاش بی شائبه شما همراهان و همسفران حاصل نمی آمد."

گفتنی است هفته گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حکم وزیر بهداشت تغییر کرد و دکتر علیرضا زالی که سابقه ریاست سازمان نظام پزشکی و ریاست دانشگاه در دهه 80 را در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان