Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهیاری گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال، کمیته امداد هرمزگان با همکاری وکلای نیکوکار مشکلات حقوقی ۶۷۳ خانوار تحت حمایت این نهاد را حل‌وفصل و تعداد ۴۲ پرونده برای دعاوی حقوقی مددجویان تشکیل داده است.

« علی الهیاری »، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس، در خصوص آگاه‌سازی و هدایت مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی توسط این نهاد، اظهار کرد: بسیاری از مددجویان به هنگام بروز مسائل حقوقی و قضایی به حقوق قانونی خودآگاه نبوده و در احقاق حق خود دچار مشکلاتی می‌شوند که این موضوع زمینه گسترش و تشدید آسیب‌پذیری آنان را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از ارائه خدمات حقوقی و معاضدت قضایی به مددجویان این نهاد خبر داد و خاطرنشان کرد: طی شش‌ماهه نخست امسال، کمیته امداد هرمزگان با همکاری وکلای نیکوکار مشکلات حقوقی ۶۷۳ خانوار تحت حمایت این نهاد را حل‌ و فصل، تعداد 42 پرونده برای دعاوی حقوقی مددجویان تشکیل و برای 778 خانوار تحت حمایت کلاس‌های آموزشی با محوریت آشنایی با مسائل حقوقی خانواده برگزار نموده است که به‌منظور ارائه این خدمات به مددجویان استان نزدیک به 145 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان با اشاره به تخصصی و پرهزینه بودن خدمات حقوقی، افزود: در حال حاضر 138 وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار برای ارائه مشاوره و سایر خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان هرمزگان به‌صورت رایگان با این نهاد همکاری می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: تاکنون هشت میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجادشده که در سراسر استان خدمات حقوقی متنوعی به جامعه تحت حمایت این نهاد ارائه می‌دهند.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ مسجد مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا شیراز ارائه خدمات حقوقی هرمزگان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند