Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:50:22 GMT

ارائه آرد دولتی برای تولید نان باکیفیت

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۳۳۲

ارائه آرد دولتی برای تولید نان باکیفیت

حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: در راستای تولید نان با کیفیت و به منظور حمایت از مصرف کنندگان و ارزیابی عملکرد خبازان در رعایت قوانین و مقررات بازرسی سرزده در شیفت کاری صبح انجام شد.
او افزود: این بازرسی با شرکت ۴۵ نفر از مدیران ادارات غله، صنعت، تعزیزات، انتظامی، علوم پزشکی، اتحادیه صنف خبازان، کارشناسان از ۵۵خبازی صورت گرفت و موارد بازرسی شامل رعایت ساعت پخت، کیفیت آرد و نان، وزن خمیر، بهداشت خبازی وفردی، لباس فرم، حضور متصدی، الگوی پخت و تابلو مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در این بازرسی تخلفاتی شامل کم فروشی، گرانفروشی، عدم حضور متصدی، ساعت پخت، پروانه کسب، وعدم‌رعایت مسایل بهداشتی مشاهده شد که متصدیان خبازی متخلف باتشکیل پرونده تخلف به تعزیزات معرفی شدند.
معاون فرماندار تربت جام با اشاره به اهداف بازرسی سرزده از خبازی‌ها بیان کرد: هدف از بازرسی‌ها مچ گیری نیست و با توجه به اینکه دولت آرد یارانه‌ای به خبازان تحویل می‌دهد باید نان با کیفیت و مطلوب تولید و به مصرف کنندگان تحویل دهند و در چارچوب قوانین و مقررات انجام وظیفه کند.
کاظمی با اشاره به ممنوعیت افزودنی‌ها به آرد گفت: در این بازرسی‌ها تعدادی از نانوا‌ها مورد تشویق قرار گرفتند و افزودنی‌هایی که درحال حاضر دربرخی نانوایی‌ها مشاهده می‌شود با مجوز انجام گرفته است.
او با اشاره به درخواست برخی نانوایی‌ها از سنتی به ماشینی افزود: به هیچ عنوان به درخواست‌های خبازان مبنی برتبدیل شدن خبازی سنتی به ماشینی را نخواهیم داد.

انتهای پیام//ز. ج  
بازرسی سرزده از ۵۵ خبازی شهری در شیفت کاری صبح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم