Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کلاله گفت: با توجه به استعدادهای اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان گلستان، فرودگاه کلاله می تواند بستری مناسبی برای جذب سرمایه گذاران و گردشگران می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی  امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای فرودگاه کلاله، به پتانسیل های فرودگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به استعدادهای اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان، فرودگاه کلاله میتواند بستری خوبی برای جذب سرمایه گذاران و گردشگران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کلاله یکی از درخواست های مردم را برقراری پروازهای پایدار گفت و افزود: تلاش شود با اضافه شدن پرواز کلاله به زاهدان و سایر نقاط، جریان پرواز در فرودگاه کلاله برقرار شود تا مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی فرودگاه کلاله و استفاده از آن برای پرواز های مسافربری، حمل و نقل و آموزش، می تواند تاثیر زیادی در رفع محرومیت شرق استان داشته باشد.

فرماندار کلاله ایجاد و راه اندازی جایگاه سوخت را نکته بسیار مهمی در فرودگاه کلاله دانست و افزود: پیگیری هایی از طریق اداره کل سوخت گیری هواپیمایی کشور در رابطه با احداث و راه اندازی جایگاه سوخت هواپیما به عمل آمد است که نیازمند پیگیری اداره کل هواپیمایی استان می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد