Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:47:39 GMT

خرید بلیط تک سفره با دستگاه‌های TVM

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۶۲۰

خرید بلیط تک سفره با دستگاه‌های TVM

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: با توجه به عدم استفاده برخی شهروندان و زائران از من‌کارت، در ابتدا امکان تهیه بلیت تک‌سفره فراهم شد؛ به نحوی که شهروندان برای خرید بلیت تک‌سفره از طریق چندین باجه و یا واحد‌های تجاری مستقر در داخل فضا‌های ایستگاه‌های قطارشهری به تعداد محدود، اقدام می‌کردند؛ اما با تمهیداتی که در نظر گرفته شده، از این پس شهروندان می‌توانند با استفاده از کارت بانکی خود، نسبت به خرید بلیت تک‌سفره QR از طریق دستگاه‌های TVM مستقر در کلیه ایستگاه‌های قطارشهری اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در حال حاضر این امکان در ۲۵ ایستگاه قطارشهری شامل ۱۹ ایستگاه خط یک (غدیر، پروین اعتصامی، ۱۷ شهریور، بسیج، امام خمینی، شریعتی، قائم، طالقانی، فلسطین، آزادی، کوثر، سیدرضی، هفت تیر، اقبال لاهوری، نمایشگاه، کوهستان، وکیل آباد، بوستان ریحانه، فرودگاه) و ۶ ایستگاه خط دو (طبرسی، فجر، نبوت، شهید مفتح، راه آهن، شهدا، سعدی) فراهم شده است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: با وجود محدودیت‌های سخت‌افزاری، تا پایان مهرماه، دستگاه‌های مستقر در تمامی ایستگاه‌های قطارشهری بروزرسانی و آماده ارائه خدمات می‌شوند.
رجائیان افزود: شهروندان و زایران می‌توانند از طریق پیام رسان گپ نیز بلیت‌های تک سفره قطارشهری را خریداری کنند؛ به نحوی که با استفاده از روباتی در این پیام‌رسان به آدرس MetroTickets@ امکان خرید بلیت تک‌سفره مهیا شده است.
او تصریح کرد: در تمامی مراحل خرید، راهنمای خرید بلیت همراه کاربر بوده و فرد می‌تواند به هر تعداد بلیت تک سفره قطار شهری مشهد را به صورت کد QR خریداری و با نزدیک کردن صفحه نمایش موبایل به گیت قطارشهری، از بلیت استفاده کند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه تا پیش از این بلیت‌های QR تنها به صورت چاپی عرضه می‌شد، افزایش امکان تهیه بلیت‌های تک‌سفره و ارائه این قابلیت جدید، علاوه بر کاهش هزینه‌های چاپ و جلوگیری از هدر رفت کاغذ، باعث افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه‌جویی در وقت شهروندان، کاهش صف انتظار در باجه‌ها و یا دغدغه بسته بودن باجه‌های فروش بلیت خواهد شد.
رجائیان افزود: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته، انعقاد قرارداد ارائه و پشتیبانی دستگاه‌های خودکار فروش بلیت تک سفره (با قابلیت افزوده شدن شارژ من کارت) نیز در دستورکار سازمان فاوای شهرداری قرار دارد.   انتهای پیام //م.ی     کاهش هزینه‌های چاپ و صف انتظار در باجه‌ها با دستگاه‌های TVM

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج

تین نیوز

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: امسال پنج هزار میلیارد ریال از محل فروش اوراق برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج اختصاص یافته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خلیل کوزه کنانی گفت: سهم امسال کرج از واگن های در اختیار دولت ۱۳۰ دستگاه تعیین شده که انتظار می رود این واگن ها به کرج واگذار شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت توسعه خط ۲ قطار شهری کرج بیان کرد: با تلاش جهادی به تازگی ایستگاه شهید سلطانی این کلانشهر زودتر از زمان مقرر آماده بهره برداری شده است .

کوزه کنانی گفت : زمان ساخت هر ایستگاه قطار شهری بین ۳۰ تا ۳۲ ماه است که این ایستگاه در مدت زمان ۲۲ زمان تکمیل شد؛ ایستگاه شهید سلطانی کرج تا خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری افزود: اکنون یک رام قطار برای فعالیت در مسیر ۴.۵ کیلومتری چهار راه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی در کرج موجود است و درصدد هستیم تا یک رام دیگر برای فعالیت درآن خرید کنیم.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۵ آغاز شد که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.

قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ کلیومتر اسفند ماه سال۱۴۰۱ با حضور وزیر کشور بین گلشهر و چهار راه طالقانی کرج بهره برداری شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir