Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@22:32:53 GMT

در انتظار شفافیت مدیر عامل یک شرکت خودروسازی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۹۰۶۱

ورود قدرتمندانه قوه قضائیه به تخلفات خودروسازان امید را به اصلاح این صنعت دوچندان کرده است. ولی هنوز پاره ای از مسائل در هاله ای از ابهام باقی مانده است. از جمله موضوعات مورد ابهام، خروج یکباره"م.و"از مدیران ارشد یکی از مهم ترین شرکت های تابعه یک شرکت خودروسازی است.

وی که از افراد مورد وثوق مدیرعامل وقت یک شرکت خودروسازی بود، بعد از آنکه در سال 1392 از آمریکا به کشور بازمی گردد و تا اواخر سال 1397 در چندین شرکت تابعه حضور داشته ولی به یکباره از کشور خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که تاکنون علت آن هیچگاه روشن نشده است. حال با دستگیری مدیرعامل وقت یک شرکت خودروسازی و برخی دیگر از مدیران ارشد این شرکت، اماو اگر ها در خصوص عملکرد"م.و"بسیار وجود دارد.

برخی بر این اعتقادند که عملکرد وی به طور حتم بایستی توسط نهادهای نظارتی مورد ارزیابی قرار گیرد. برخی دیگر بر این اعتقادند که"م.و"به دلیل ارتباطات نزدیک ش با مدیرعامل وقت یک شرکت خودروسازی، جعبه سیاه بسیاری از اتفاقات و ابهامات دریک شرکت خودروسازی می باشد.

اینکه چگونه وی توانسته از کشور خارج گردد و اساسا بنا به دستور چه کسی چنین مجوزی صادر گردیده است از دیگر سوالات مهم است.

قاعدتا پاسخ به چنین سوالاتی به روشن شدن بخشی از روابط پشت پرده در یک شرکت خودروسازی کمک خواهد کرد که به نوبه خود می تواند منجر به اصلاح روندها گردد.

هرچند که تاکنون نه دستگاه قضا و نه مدیرعامل جدید یک شرکت خودروسازی درباره"م.و" اظهارنظری نکرده اند، ولی شنیده ها حاکی از رد پای یک قاضی در خروج وی از کشور است. طبق اطلاعات رسیده، فردی با نام"الف.ق" نقش مهمی در تسهیل خروج"م.و"از کشور داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قوه قضائیه خودروسازان خودروسازان قوه قضاییه رونق تولید خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل‌شدن آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اعلام این خبر، گفت: از مجموع 300 روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها 28 روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که هم‌چنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

امینی افزود: خوش‌بختانه طی 24 ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید 43هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت 28روستای باقی‌مانده، با استقرار 15 دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد