Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:35:22 GMT

رونالدو و افشای یک راز سربه مهر 17 ساله!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۵۳۳

رونالدو و افشای یک راز سربه مهر 17 ساله!

رونالدو بعد از نزدیک به دو دهه در مورد دلایل جدایی از اینتر صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در جام جهانی 2002، هواداران اینتر امیدوار بودند بعد از چند سال تحمل مصدومیت رونالدو حالا شاهد درخشش او در ترکیب نراتزوری باشند. اما مریخی تصمیم گرفت راهی رئال مادرید شود و حالا ستاره سابق فوتبال برزیل از دلایل جدایی عجیب خود در آن مقطع از اینتر پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالدو گفت: "اینتر در آن مقطع تیم فوق العاده ای بود. در کنار بوبو ویری، کلارنس سیدورف و بسیاری از استعدادهای دیگر تیم خوبی داشتیم، اما متاسفانه مصدومیت های متوالی باعث شد نتوانم خیلی در کنار ویری در زمین بازی کنم.

 

 

وقتی من برای اولین بار لباس اینتر را پوشیدم، شور و شوق زیادی در این تیم ایجاد شد و هواداران معتقد بودند که می توانیم به نتایج فوق العاده ای برسیم. امسال نیز شور و شوق زیادی در باشگاه اینتر وجود دارد و من امیدوارم که بتوانیم موفقیت هایی کسب کنیم.

 

من هرگز نمی خواستم اینتر را ترک کنم، زیرا احساس می کردم این تیم مانند خانه من بوده و می تواند تا پایان همینگونه باشد. من هرگز به پیش ماسیمو موراتی مراجعه نکرده ام تا از بخواهم سرمربی را اخراج کند، زیرا این کار درست نیست و این سبک رفتار من نبوده است.

 

اما من و هکتور کوپر به جایی رسیدیم که دیگر نمی توانستیم با هم کار کنیم زیرا او با من خوب رفتار نمی کرد. من اطمینان داشتم که ماسیمو موراتی او را اخراج خواهد کرد، بنابراین وقتی او از سرمربی تیم حمایت کرد، شگفت زده شده و در آن مقطع و با توجه به اینکه شرایط خیلی خوبی داشتم تصمیم گرفتم از اینتر جدا شوم.

 

شهری که ابتدا عاشق من بود، حالا از من متنفر شده بود. من به حفاظت پلیس احتیاج داشتم و این شرایط سختی بود. من ماسیمو موراتی را دوست دارم، او مانند من یک پدر بود. ما بعدها نتیجه گرفتیم که هر دو اشتباه کردیم. "

 

ماسیمو موراتی (مدیر باشگاه) برزیل اینتر میلان رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل اینتر میلان رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)



منبع:پیج ir_sporrt

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپرگل تاریخی رونالدو به پورتو که جایزه پوشکاش را برد (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جشن تولد دختر رونالدو (فیلم)

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)